Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hadde ikke matlyst i går, og på kvelden ble jeg plutselig veldig uggen i magen. Fisen begynte å lukte bæsj og jeg følte jeg skulle spy. Samme greia i dag. Hvor lang tid tar det før det bryter ut skikkelig, og hvor lenge varer det? Hilsen ei som ikke er vant til å være syk Anonymous poster hash: 790cd...560
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Alt fra 1-48 timer vanligvis. Men Kan og få det etter flere dager, kommer vanligvis innen 48 timer Anonymous poster hash: 9b5e6...b15
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Da jeg hadde det sist ble jeg uvel i 20 tiden på kvelden, spydde første gang kl 23. det går fort som regel. Anonymous poster hash: 71e1e...a09
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Kan ta sin tid flr det bryter ut. Barnet mitt hadde omgangssyken en helg, frisk igjen onsdag. Jeg ble kvalm og uggen selv fredagskvelden for to uker siden. Litt værre lørdag, enda værre søndag, så startet spyingen mandagsettermiddag. Var dårlig i flere dager (diaré også), ikke helt ok før lørdagen! Anonymous poster hash: 3ab9c...951
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå