Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Skulle selvfølgelig aldri ha skjedd.. Men for noen år siden traff jeg en mann.. Vi var kun venner, han flørtet og "prøvde" seg litt og etter en stund gikk det som det ikke skulle og vi innledet et forhold. Jeg gjorde det raskt slutt med min samboer, etter et seksuelt engangstilfelle, forholdet var så og si ferdig før jeg traff han andre. Jeg kunne aldri gå bak ryggen på noen tenkte jeg. Han "nye" fyren hadde samboer og et barn, det pågikk en stund og jeg brøt mange ganger men var veldig forelsket og klarte ikke gi slipp på muligheten for at d ble oss. To år gikk det. Jeg traff en ny og forelsket meg, brøt alt med han andre som forsøkte alt han kunne. Ville gå fra samboeren og satse på oss.. Jeg avviste, jeg var lei av alt som hadde skjedd, dårlig samvittighet og ville satse på han nye. Han andre har prøvd seg flere ganger, tar kontakt og sier han savner og aldri kan glemme. Jeg kunne aldri vært utro mot min samboer, vi har to barn også nå. Jeg har det fint.. Men samtidig tenker jeg på denne andre mannen hver eneste dag og på hvordan alt ville blitt og hvor fint og godt vi hadde det sammen, mer like i samtaler og interesser osv.. Det har gått 5 år.. Jeg får fortsatt meldinger .. Vil jeg aldri komme meg helt videre ? Oi, ble veldig langt!! Anonymous poster hash: 7f2fd...4e4
shewolf Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hvis du har det fint, anbefaler jeg deg å be han om å slutte å ta kontakt. Så du kan gå videre. Du kan tenke mye rart, og i hodet ser ting som regel rosenrødt ut med blondekanter på. Jeg fulgte lysten to ganger. Og begge gangene gikk det litt til helvete. Jeg var ikke utro, men jeg forlot daværende kjæreste for å gå til det grønnere gresset på den andre siden. (trodde jeg). Det fikk meg ut av ulykkelige forhold! Men jeg var ordentlig ulykkelig i de forholdene. Ellers hadde jeg aldri fått sånne følelser for en annen mann. Andre gangen var det en som sendte meg melding i ny og ne. Han var DRITkjekk, drømmeutseende, blir småvåt bare av å tenke på han. Deilig kropp. Sporty og motsatt av de fleste jeg har vært sammen med. I begynnelsen var jeg veldig klar på at jeg var i et forhold og måtte holde meg unna han. Men det ble motsatt effekt, for da ble som eplet i hagen til Adam og Eva. Det var litt for fristende til å unngå! Så meldingene ble hyppigere, ble facebook, ble hele døgnet etterhvert. Samboeren min på tiden var utro mot meg allerede, så jeg hadde ikke veldig dårlig samvittighet. jeg fortalte han til og med om det. Sa at jeg sluttet, om han sluttet. UANSETT. Etterhvert gikk jeg fra samboer. Og endelig kunne jeg og mr.heit møtes. Vi hadde to deilige dates, og på den andre daten hadde vi fantastisk sex (!) Etter det. Hørte jeg ikke fra han mer! Viste seg at det var det at han ikke kunne få meg, som var spennende. Han sendte meg melding på bursdagen min for litt siden selvom dette er leeenge siden. DUST. Så plis. Ikke ta risken hvis du ikke vet at dere er ment for hverandre eller noe. IKKE VERDT DET, hvis du er i et godt forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå