Gå til innhold

Min siste dag i mammaperm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er 7 mnd, men jeg GLEDER meg til å gå på jobb! Jeg elsker å være sammen med henne på dagtid, men hater våkenettene. I natt var hun masse våken og samboeren sov rett gjennom! Skifta bæsjbleie kl 12 i natt, hun lå pg pratet over babycallen slik at jeg ikke fikk sove og så våkna hun igjen noen timer etterpå. Våkna til at katten hadde tisset inne, da jeg glemte å slippe henne ut i natt pga babyen! Mobilen min glemte jeg i bilen en dag et par timer, nå er skjermen svart pga fuktskader :( Eldste var treeig å kle på segi morgest før barnehage. Men NÅ er kaffens snart klar! Så mange bagateller og irritere seg over, men jeg er hvertfall glad for at jeg snart skal ut av hus! 

Anonymous poster hash: 3cbf1...585
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å være en partypooper, men: Hvordan blir nettene bedre av at du begynner på jobb? Mannen din kommer vel til å sove gjennom dette uansett. Eller?

Anonymous poster hash: 3f57f...43f

Skrevet

Ikke for å være en partypooper, men: Hvordan blir nettene bedre av at du begynner på jobb? Mannen din kommer vel til å sove gjennom dette uansett. Eller?

Anonymous poster hash: 3f57f...43f

NEI, det blir nok ikke aktuelt du ;-) I tilfelle kommer jeg til å flytte babyen tilbake på vårt rom og selv flytte inn på gjesterommet. Han våkner uansett om jeg dunker han i siden, men det har jeg jo ikke gjort når det er han som jobber. I helgene deler vi på våkenetter.

Anonymous poster hash: 3cbf1...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...