Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Ble kjent med en over nettet for en liten uke siden og traff han første gang på onsdag. Og allerede nå så sier han at han har følelsen og begynner og bli forelsket og at han håper jeg vil bli jenta hans! Jeg får litt noia her! Pleier og være meg som får fort følelser men dette var vel litt vell fort! Hvordan hadde dere reagert her?! Anonymous poster hash: c536f...1a3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hvordan jeg hadde reagert kommer vel an på om jeg selv likte fyren. Hadde jeg vært forelsket etter dette treffet hadde jeg blitt glad, hadde jeg vært i tvil om egne følelser etter treffet hadde jeg blitt stresset om han sa sånn. Men siden du reagerer negativt på dette utsagnet hans, så synest jeg du skal følge magefølelsen din og ta et lite steg tilbake og tenke deg litt om. Anonymous poster hash: 28f49...518
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Da er han oppdratt på en annen måte enn mange av dagens unge voksne som helst ikke er forelsket eller seriøse før de har hatt uforpliktende sex med personen i et par år. Tror ikke han er gal av den grunn, vi er bare forskjellige. Min mann begynte også tidlig å snakke om følelser, samboerskap, ekteskap osv. I dag er vi gift og har snart 2 felles barn. Anonymous poster hash: b86e8...d4d
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Jeg hadde trukket meg unna. Folk som forelsker seg på få dager og blir eiesyk så tidlig er skumle mennesker! Jeg hadde gitt klar beskjed om at han fikk virkelig roe ned hvis han faktisk var interessert Anonymous poster hash: d8c56...63a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Mannen min var sånn og jeg fikk noia! Ba han backe ut og ta det litt rolig skulle jeg orke omgås han..., vel.... Nå har vi vært gift i over 10 år Finnes ikke bedre mann! Anonymous poster hash: 41e7e...28c
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Ja et vel ikke noe galt i og få følelser fort. Følte bare det ble litt intenst siden vi ikke kjenner hverandre godt i det hele tatt og så begynner han og snakke om at han er så forelsket og lurte på om jeg har følelser! Så ble han sur og svarer kort når jeg sier at jeg bruker litt tid på og bli kjent så kommer mer følelser etterhvert! Nei vi får se hva som skjer. Anonymous poster hash: c536f...1a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå