GÃ¥ til innhold

Hard mage som buler ut nederst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg har delte magemuskler, har kjent etter. Jeg er kjempetynn og har helt stram mage, men den er liksom litt bulende ut? Kjennes ut som livmoren?!

Er liksom slik jeg var da jeg var 3-4 mnd gravid 😔

Anonymous poster hash: 8e610...47c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskrivelsen din får meg umiddelbart til å tenke på uterusmyom (godartet svulst i livmoren). Slik diagnostikk (uten å kjenne på magen selv) over nettet er imidlertid svært vanskelig, og du burde oppsøke lege for å få en mer nøyaktig diagnose. Lykke til!

Skrevet

Beskrivelsen din får meg umiddelbart til å tenke på uterusmyom (godartet svulst i livmoren). Slik diagnostikk (uten å kjenne på magen selv) over nettet er imidlertid svært vanskelig, og du burde oppsøke lege for å få en mer nøyaktig diagnose. Lykke til!

Ja jeg har faktisk lurt på om det kan være noe sånn! Takk for svar. Må nesten få det sjekket opp.

Skrevet

Bæsj? Jeg er så tynn at jeg kjenner kablenes vei gjennom systemet.. 😳

Anonymous poster hash: 3dfc6...5f0

Skrevet

Hahahaha! Du tuller nå? 😜

Heldigvis har jeg ikke DET problemet... (Tror jeg)

Skrevet

Kan godt være cyste på eggstokkene. De kan bli flere kilo. Anbefaler deg sterkt å dra til legen over helgen. Uansett om de er god eller ondartet kan de skape mye trøbbel.

Anonymous poster hash: b06e0...8c4

Skrevet

Kan godt være cyste på eggstokkene. De kan bli flere kilo. Anbefaler deg sterkt å dra til legen over helgen. Uansett om de er god eller ondartet kan de skape mye trøbbel.

Men jeg leste at da har man som regel blødninger?

Skrevet

Jeg hadde en cyste på nesten to kilo der det eneste symptomet var voksende hard mage...

Skrevet

Jeg hadde en cyste på nesten to kilo der det eneste symptomet var voksende hard mage...

Huff.

Det som er rart, er at jeg syns den gradvis blir større utover dagen. Og det er ikke luft!

Skrevet

Dette er faren med nettdiagnostikk. ;)

Uterusmyomer er vanligere enn eggstokkcyster. Myomer i livmoren er til orientering omtrent tre ganger vanligere enn cyster på eggstokkene hos kvinner mellom hhv. 40-60 år og 45-50 år (ca. 33% mot ca. 10%). Svært store cyster utgjør videre bare en andel av disse ti prosentene. I tillegg er de aller fleste cystene godartede (dette gjelder også veldig store cyster, såkalte mucinøse cystadenomer).

Jeg ville ikke bekymret meg på det nåværende stadium, og fått legen til å stille en endelig diagnose.

Skrevet

Hahahaha! Du tuller nå? 😜

Heldigvis har jeg ikke DET problemet... (Tror jeg)

Ha ha ha! Nei,jeg tuller ikke! Det er bare når jeg ligger på rygg,da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...