Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Er i uke 37 og er å litt i tvil om vannet gikk....? Jeg satt på toalettet og tisset, og så etter en liten stund kom det plutselig mer - ikke mye. Det hele var bare litt rart og det er jo typisk at dette Evt skjer når jeg sitter på do....? Luktet ikke noe (lest at det skal lukte søtt?) men i disse tider er jeg jo typisk tett i nesen, så jeg stoler ikke helt på nesen heller Anonymous poster hash: f1a97...678
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Er i uke 37 og er å litt i tvil om vannet gikk....? Jeg satt på toalettet og tisset, og så etter en liten stund kom det plutselig mer - ikke mye. Det hele var bare litt rart og det er jo typisk at dette Evt skjer når jeg sitter på do....? Luktet ikke noe (lest at det skal lukte søtt?) men i disse tider er jeg jo typisk tett i nesen, så jeg stoler ikke helt på nesen heller Anonymous poster hash: f1a97...678 Tipset jeg har fått fra føden er å gå med bind en periode. Fargen på fostervann skal vel være lyyys rosa? Jeg fant ut at det var urin i mitt tilfelle. Og da vannet gikk, var jeg ikke i tvil et sekund. Det luktet veldig speSielt og det kom mye! Og hver gang jeg rørte litt på meg veltet det ut med mer vann! Men jeg hadde nok ringt føden og hørt! Det er derfor de er der, vet du:) Lykke til!:-) Anonymous poster hash: e9277...3bf
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Er i uke 37 og er å litt i tvil om vannet gikk....? Jeg satt på toalettet og tisset, og så etter en liten stund kom det plutselig mer - ikke mye. Det hele var bare litt rart og det er jo typisk at dette Evt skjer når jeg sitter på do....? Luktet ikke noe (lest at det skal lukte søtt?) men i disse tider er jeg jo typisk tett i nesen, så jeg stoler ikke helt på nesen heller Anonymous poster hash: f1a97...678 Tipset jeg har fått fra føden er å gå med bind en periode. Fargen på fostervann skal vel være lyyys rosa? Jeg fant ut at det var urin i mitt tilfelle. Og da vannet gikk, var jeg ikke i tvil et sekund. Det luktet veldig speSielt og det kom mye! Og hver gang jeg rørte litt på meg veltet det ut med mer vann! Men jeg hadde nok ringt føden og hørt! Det er derfor de er der, vet du:) Lykke til!:-) Anonymous poster hash: e9277...3bf Har tatt på bind og beveget meg litt forsiktig, og det er tørt, så da kan jeg vel anta at det ikke var forstervann... Takk for svar - jeg avventer litt til før jeg ringer føden... Anonymous poster hash: f1a97...678
Rediken Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Noe lignende skjedde meg kvelden før vannet gikk "skikkelig". Fortalte det til jordmoren på føden og hun fortalte at det ofte lå en liten hinne med vann i som gikk først.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Er i uke 37 og er å litt i tvil om vannet gikk....? Jeg satt på toalettet og tisset, og så etter en liten stund kom det plutselig mer - ikke mye. Det hele var bare litt rart og det er jo typisk at dette Evt skjer når jeg sitter på do....? Luktet ikke noe (lest at det skal lukte søtt?) men i disse tider er jeg jo typisk tett i nesen, så jeg stoler ikke helt på nesen heller Anonymous poster hash: f1a97...678 Tipset jeg har fått fra føden er å gå med bind en periode. Fargen på fostervann skal vel være lyyys rosa? Jeg fant ut at det var urin i mitt tilfelle. Og da vannet gikk, var jeg ikke i tvil et sekund. Det luktet veldig speSielt og det kom mye! Og hver gang jeg rørte litt på meg veltet det ut med mer vann! Men jeg hadde nok ringt føden og hørt! Det er derfor de er der, vet du:) Lykke til!:-) Anonymous poster hash: e9277...3bf Har tatt på bind og beveget meg litt forsiktig, og det er tørt, så da kan jeg vel anta at det ikke var forstervann... Takk for svar - jeg avventer litt til før jeg ringer føden... Anonymous poster hash: f1a97...678 Bare hyggelig :-) Har du kynnere? Husker at det fosset ut hver gang jeg fikk kynnere. Dette var før riene startet. Eller kanskje det var svake rier, vanskelig å vite forskjell. Anonymous poster hash: e9277...3bf
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Babyen er våken og beveger seg masse (derfor jeg er våken) har nok litt kynnere men ikke mer enn vanlig, og har beveget meg litt. Er ikke meg imot om det starter snart, så kan jo håpe at det skjer noe i morgen 👍👍👍 Anonymous poster hash: f1a97...678
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Du føder nok innen et par dager, har vært sånn med alle 3 her.først litt..så begynner riene forsiktig og alt vannet går etterhvert på noen Anonymous poster hash: a31b8...0d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå