Gå til innhold

For en søt bestefar (link)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!

OG det som er så godt, er at det er mange slike bestefedre der ute!

 

Morfar her i gården hadde med barnet på åpen barnehage 2 ganger i uka i 1,5 år fordi jeg var mye syk. Det hadde flotte vognturer til og fra og morfar hadde skravlestund med de andre mammaene. Tenker det var godt for de små gutta å ha en morfar som hadde tålmodighet til å lese bok der også jeg!



Anonymous poster hash: 6aec0...063
Skrevet

For en snill Morfar :) En liten gutt som ble glad ser jeg ;) Herlige mennesker.

Skrevet

De barskeste bestefarene er ganske så herrlige igrunn.

 

Mi eldste var ikke to år engang da morfar måtte låne henne med på jobb rett før desember. Mens jeg satt på jobb, høygravid og rimelig sliten tikker det inn bilde av ungen over alle hustakene i byen. Mens hun setter en stor stjerne på ett tre. Morfar tok henne med når de skulle sette på juletreelysene på byens store juletree med stigebilen til brannvesenet. Og siden morfar ikke klarte å sende mld, måtte han få brannsjefen til å ta bilde og sende til meg.

Så pappan min som igrunn sjeldent var med meg og min søster når vi var små er den tusset bestefaren. Utrolig mye rart og koselig han har gjort med barnebarna. Nå lever og ånder han for barnebarna sine. Huset er innredet etter barnebarn i ulike aldere, han tar ut ferie for å ha barnebarna alene. De trenger vist en uke uten masete kvinnfolk, min mor har ikke lov å være der engang. Han skal passe de fem barnebarna alene. De skal spise av papp tallerkner en uke, de skal spise enkel mat som han klarer å lage. Altså to ulike middagerr og brødmat. Også må vist vi foreldre ha litt tid til å være kjærester, for det er vist veldig viktig å ha kjærestetid.

 

Anonymous poster hash: a0da7...f37

Skrevet

De barskeste bestefarene er ganske så herrlige igrunn.

 

Mi eldste var ikke to år engang da morfar måtte låne henne med på jobb rett før desember. Mens jeg satt på jobb, høygravid og rimelig sliten tikker det inn bilde av ungen over alle hustakene i byen. Mens hun setter en stor stjerne på ett tre. Morfar tok henne med når de skulle sette på juletreelysene på byens store juletree med stigebilen til brannvesenet. Og siden morfar ikke klarte å sende mld, måtte han få brannsjefen til å ta bilde og sende til meg.

Så pappan min som igrunn sjeldent var med meg og min søster når vi var små er den tusset bestefaren. Utrolig mye rart og koselig han har gjort med barnebarna. Nå lever og ånder han for barnebarna sine. Huset er innredet etter barnebarn i ulike aldere, han tar ut ferie for å ha barnebarna alene. De trenger vist en uke uten masete kvinnfolk, min mor har ikke lov å være der engang. Han skal passe de fem barnebarna alene. De skal spise av papp tallerkner en uke, de skal spise enkel mat som han klarer å lage. Altså to ulike middagerr og brødmat. Også må vist vi foreldre ha litt tid til å være kjærester, for det er vist veldig viktig å ha kjærestetid.

 

Anonymous poster hash: a0da7...f37

Så herlig <3 

 

Anonymous poster hash: 14c94...d4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...