Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hvorfor sier de at man skal bruke langpanne når kaka blir like flat som brownies??? Noen som har tips til hvordan få perfekt høyde på den? Anonymous poster hash: fa066...382
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Hvor stor langpanne bruker du da? Langpanne kan være så mangt Jeg lager mine langpannekaker i en slik langpanne med lokk til og de er vel gjerne 40x30 cm, altså en del mindre enn de langpannene som følger med komfyren når du kjøper den. Anonymous poster hash: f3a63...d23
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Toro langpanne er en fæl kake. Lag noe annet, omtrent hva som helst som ikke blir under 2 cm og smaker som emballasjen. Anonymous poster hash: 5c77f...c53
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Lagde to stykker av denne senest i går, og begge ble fine og høye. Og nei, de er ikke fæle. Hver gang jeg bruker de er det noen som spør etter oppskriften... (Smiler lurt og later som om det er en familiehemmelighet...) Anonymous poster hash: 177dd...617
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Akkurat sånn blir den når jeg steker den også, og jeg bruker rett størrelse! Jeg syns den er enkel og god da, så jeg har begynt å bare steke den 5 min mindre enn det står (siden den er så tynn) og skjære den i to slik at det blir en mindre kake med fyll i midten 😉 Anonymous poster hash: 1783c...a2e
Gjest Minnieropptatt Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Toro langpanne er en fæl kake. Lag noe annet, omtrent hva som helst som ikke blir under 2 cm og smaker som emballasjen. Anonymous poster hash: 5c77f...c53 Merkelig at ALLE jeg serverer den til synes den er kjempegod, får utrolig mye skryt for den. Noen sier tilogmed at det er den beste sjokoladeka de har smakt.
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 Toro er ikke verst altså, men regal sin er faktisk bedre! Bruker en liten langpanne så blir den så fin 👍 pluss at den er glutenfri og laktosefri 👍👍 Anonymous poster hash: b4fcb...4d5
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Toro langpanne er en fæl kake. Lag noe annet, omtrent hva som helst som ikke blir under 2 cm og smaker som emballasjen. Anonymous poster hash: 5c77f...c53 Merkelig at ALLE jeg serverer den til synes den er kjempegod, får utrolig mye skryt for den. Noen sier tilogmed at det er den beste sjokoladeka de har smakt. Da har de ikke særlig velutviklede smaksløker. Anonymous poster hash: 5c77f...c53
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 jeg bruker den og er veldig fornøyd,opplever også at folk spør etter oppskiften.sjokolade kremen jeg har på toppen lager jeg selv . Anonymous poster hash: c7c47...da3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Synes Toro sin er god, men den blir flat som ei pannekake om du bruker langpanna som hører til komfyren. Må bruke sånn lita langpanne med lokk. Den har omtrent halve flatestørrelsa. Anonymous poster hash: cfbd3...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå