Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Har fått reisegave i 40 årsgave av mannen min, men et usikker på hvor vi skal dra. Elsker å shoppe i NY og januarsalget er noe jeg har lyst til å få med meg en gang der.. Men så frister det mye med dubai som vi aldri har vært i... Noen som kan anbefale noe for en shoppinggal 40 åring? Anonymous poster hash: 5df4a...f62
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Du kan shoppe i Dubai også men der er det varmt og deilig så du kan bade i tillegg. New York er jo bare kaldt. Anonymous poster hash: ec87a...804
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde dratt alle andre steder enn Dubai egentlig... Men NY i januar er jo fryktelig kaldt da. Anonymous poster hash: d1daf...834
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Ja det er det med kulda som tilsier dubai i år. Har vært i NY i des i fjor, passe fint, men varme frister sikkert i januar. Men er så glad i shoppingmulighetene i NY og lurer på om det er januarsalg i dubai og om det er like bra som i USA? Anonymous poster hash: 5df4a...f62
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde dratt alle andre steder enn Dubai egentlig... Men NY i januar er jo fryktelig kaldt da. Anonymous poster hash: d1daf...834 Dubai er jo fantastisk! Hvorfor vil du ikke dit? Har du vært der? Anonymous poster hash: ec87a...804
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Dubai har stort salg i februar, ikke januar. Personlig er jeg ikke begeistret for Dubai, selv om jeg har vært der flere ganger, så det er tross alt ikke så ille, men jeg foretrekker NYC uten tvil. Anonymous poster hash: f3df6...01f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Dubai er oppskrytt, og veldig veldig dyrt! Alt er dyrt, dyrere enn hjemme. Det er "byggeplass" overalt. Greit å ha vært der en gang bare for å ha vært det, men ikke et sted å reise tilbake til. Det er hva min venninne sa etter å ha vært i Dubai, så jeg ville valgt noe annet. Anonymous poster hash: 5fa14...dfb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Tror det blir NY da siden vi drar i januar😊gleder meg sykt til januarsalg der... Anonymous poster hash: 5df4a...f62
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Ikke ti ville hester ville ha fått meg avgårde til Dubai, så det hadde nok blitt NY. Man kan jo bestille musicalbilletter på Broadway også, det trenger ikke bare være shopping vel?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Har vært i Dubai, og kommer aldri til å dra tilbake. Maken til sjelløst sted. Anonymous poster hash: 0b1de...d65
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde dratt alle andre steder enn Dubai egentlig... Men NY i januar er jo fryktelig kaldt da. Anonymous poster hash: d1daf...834 Dubai er jo fantastisk! Hvorfor vil du ikke dit? Har du vært der? Anonymous poster hash: ec87a...804 Nei, jeg har ikke vært der. Jeg boikotter alle steder hvor kvinner ikke har noen rettigheter og man blir straffet om man blir voldtatt. Anonymous poster hash: d1daf...834
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde dratt alle andre steder enn Dubai egentlig... Men NY i januar er jo fryktelig kaldt da. Anonymous poster hash: d1daf...834 Dubai er jo fantastisk! Hvorfor vil du ikke dit? Har du vært der? Anonymous poster hash: ec87a...804 Nei, jeg har ikke vært der. Jeg boikotter alle steder hvor kvinner ikke har noen rettigheter og man blir straffet om man blir voldtatt. Anonymous poster hash: d1daf...834 Ser den - var der for en del år siden og er opptatt av arkitektur/bygg så jeg syns jo byen er spennende. Anonymous poster hash: ec87a...804
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Ser ut som NY vinner igjen... Elsker å shoppe der og det er helt passe med 3-4 dager der. Beg å bli veldig kjent der og da går shoppingen fortere unna også. Så et show eller noe hadde vært en opplevelse absolutt👍 Anonymous poster hash: 5df4a...f62
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Jeg hadde dratt alle andre steder enn Dubai egentlig... Men NY i januar er jo fryktelig kaldt da. Anonymous poster hash: d1daf...834 Dubai er jo fantastisk! Hvorfor vil du ikke dit? Har du vært der? Anonymous poster hash: ec87a...804 Nei, jeg har ikke vært der. Jeg boikotter alle steder hvor kvinner ikke har noen rettigheter og man blir straffet om man blir voldtatt. Anonymous poster hash: d1daf...834 Ser den - var der for en del år siden og er opptatt av arkitektur/bygg så jeg syns jo byen er spennende. Anonymous poster hash: ec87a...804 Ja, flott by, absolutt Synd så mye annet er feil der. Anonymous poster hash: d1daf...834
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #15 Skrevet 14. november 2014 Har fått reisegave i 40 årsgave av mannen min, men et usikker på hvor vi skal dra. Elsker å shoppe i NY og januarsalget er noe jeg har lyst til å få med meg en gang der.. Men så frister det mye med dubai som vi aldri har vært i... Noen som kan anbefale noe for en shoppinggal 40 åring? Anonymous poster hash: 5df4a...f62 Jeg hadde ALDRI reist til Dubai! En norsk kvinne er dømt til fengsel i ett år og fire måneder i Dubaietter at hun anmeldte en voldtekt. Det har noe med solidaritet å gjøre. Turisme er en svær næring i Dubai, og de hadde ikke fått en krone av meg. fordi om det ser fantastisk fint ut, og sikkert er en opplevelse, så ønsker ikke jeg å bidra til formuesøkning i slikt et regie. Det er et fælt land, med fælt menneskesyn, gjentatte brudd på menneskerettighetene. Forstår ikke hvorfor ikke hele verden ikke bare tar ansvar og tar avstand fra et slikt regime. Det finnes mange andre nydelige steder, med fantastiske strender i denne verden der slikt ikke foregår. Man trenger ikke reise til Dubai. Kan vi ikke ha en holdning tilsvarende den som var mot SørAfrika republikken i apartheid tiden. Muligens kunne de da fått bukt med grusomhetene. Det ville i alle fall vært et signal om at verden faktisk ikke synest dette er greit. Anonymous poster hash: 4da84...fd7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå