Gå til innhold

Hvordan få mannen til å ta barten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg her, han ser helt forferdelig ut, klarer nesten ikke se på han. Hadde samme styret i fjor, og jeg var forbannet i en hel måned. Jeg kjenner jeg syntes hele opplegget med movember er noe tull. Ser ikke vitsen, kan man ikke heller gi penger til kreftforskning i stedet for å gro en ekkel bart? Høres sikkert overfladisk ut, men det plager meg virkelig. Nekter han både sex og kyssing, og syntes dessverre han er direkte motbydelig og mister all lyst!

Men hva kan jeg gjøre for å få han til å ta den? Vurderer å angripe han med skjeggtrimmeren når han sover.......

Anonymous poster hash: 72f68...43c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg - det gagner da ingen at menn gror bart!

Om du allerede holder tilbake sex og kyssing (hvilket jeg godt forstår når man ikke tenner på bart) så vet jeg ikke - alle tiltak går jo bare utover deg også....

Anonymous poster hash: 272b1...2b6

Skrevet

Hvem har stukket en potet oppi raua di?

Skrevet

Herregud da.

Hva om han nekter deg sex om du klipper håret kort?

Anonymous poster hash: 5e5af...f28

Skrevet

Tullete av deg å hisse deg opp av en slik ting hi! Tenk heller på HVORFOR han gjør dette!

Mannen min kler heller ikke barten sin denne mnd, men han er stolt av å vise at han støtter denne saken!

Anonymous poster hash: 9b9d8...5e4

Skrevet

Hehe, enn hvis mannen din nekter sex og kyssing for å få deg til å operere puppene større, fjerne strekkmerker med laser eller gå med bestemt frisyre? Er det mulig? Håper han finner en annen dame som ikke bruker sex og kyssing som straff. Makan.

Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre. Synes ikke akkurat barten til mannen er den lekreste heller, men med tanke på hvor mange menn som ikke er oppmerksomme på prostatakreft, som ikke sjekker seg og blir rimelig sjuke av denne kreftformen, så prøver jeg å heller fokusere på at han faktisk er opptatt av dette.

Nå har han heldigvis bestilt seg en tskjorte som kan gi saken fokus som han har lovet på tro og ære å bruke i stedet for barten. Så da håper jeg dette er siste movember for hans del, og at han heller bruker tskjorten for å spre budskapet til neste år. :)

Ville heller prøvd å endre egen innstilling enn å prøve å dempe engasjementet til mannen i en så viktig sak.

Anonymous poster hash: 1e8d5...25b
Skrevet

Mannen her har ikke begynt med bart. Tror jeg bare hadde oversett det.

Anonymous poster hash: 4d45a...354

Skrevet

Jeg oppfordret min til movemberbart. En måned i året der mannen min plutselig blir "en annen". Spennende! 😉

Anonymous poster hash: 8fd76...162

Skrevet

Sliter med movemberen her og ;) Han ser grusom ut med den, men ler heller av han. Er for en god sak :)

Anonymous poster hash: b4b51...e00
Skrevet

Skal det bare en bart til for at du synes mannen er motbydelig og ikke vil ha sex med han? Er det ikke bare så le og tenke at den skal bort snart? Han kunne jo ha likt den så godt i fjor at han bestemte seg for å ha den hele året. Vær glad han ikke gjorde det ;D 

Skrevet

Hvem har stukket en potet oppi raua di?

Hva skal dette bety? Det gir bare ikke mening, hverken den ene eller andre veien. Har du diktet dette uttrykket selv?

Anonymous poster hash: b927c...ede

Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre. Synes ikke akkurat barten til mannen er den lekreste heller, men med tanke på hvor mange menn som ikke er oppmerksomme på prostatakreft, som ikke sjekker seg og blir rimelig sjuke av denne kreftformen, så prøver jeg å heller fokusere på at han faktisk er opptatt av dette.

Nå har han heldigvis bestilt seg en tskjorte som kan gi saken fokus som han har lovet på tro og ære å bruke i stedet for barten. Så da håper jeg dette er siste movember for hans del, og at han heller bruker tskjorten for å spre budskapet til neste år. :)

Ville heller prøvd å endre egen innstilling enn å prøve å dempe engasjementet til mannen i en så viktig sak.

Anonymous poster hash: 1e8d5...25b

Jeg er ikke HI, men har også en mann som har latt barten gro, og som ser helt kvalm ut med den. Det du sier om årsaken de gjør det, at man støtter god sak og at menn skal bli mer bevisst kreft, jeg tror de ikke tenker så øangt jeg faktisk.. min mann kommer ikke til å sjekke seg i allefall, han gjør det bare for morro pluss terge meg :-O Dumme mannen! ;-D

Anonymous poster hash: 06c54...fb7

Skrevet

Hyggelig damer dere, som synes mannen ser kvalm (!) Og ekkel ut med bart.

En ting er mindre kledelig og pent, men kvalm.

Det er deres kjære. Har du kjønnshår? Lurer egentlig ikke, men kanskje mannen din synes du er kvalm og ekkel med det?

Anonymous poster hash: 5e5af...f28

Skrevet

Tja, snart er det musember så får vi se hvor mange menn som nekter sex til duskete damer.

Alvorlig talt. Det er én måned. La nå mennene få ha bartene sine.

Skrevet

Tullete av deg å hisse deg opp av en slik ting hi! Tenk heller på HVORFOR han gjør dette!

Mannen min kler heller ikke barten sin denne mnd, men han er stolt av å vise at han støtter denne saken!

Men hvordan støtter man saken ved å gro bart? Jeg forstår det ikke, er det ikke bedre å gi en pengegave til kreftforeningen?

Anonymous poster hash: a4965...a04

Skrevet

Men har foreløpig latt alt vokse og så kommer han til å ha det morro med div barter frem til mnd er over.

De har konkurranse på jobben og får sponsorer. Så er det om å tjene inn mest mulig penger til kreftsaken.

Jeg holder ut stikkende bart/sjegg en mnd. Og han er så hot at jeg absolutt ikke har tenkt å kutte ut sex selv med stikkende ansikts hår :)

Anonymous poster hash: a51a8...230
Skrevet

Tja, snart er det musember så får vi se hvor mange menn som nekter sex til duskete damer.

Alvorlig talt. Det er én måned. La nå mennene få ha bartene sine.

Musember var jo en kjempegod idé. 😊 Vill busk nå! Det får være for livmorhalskreft det da?

Anonymous poster hash: 8fd76...162

Skrevet

Men hvordan støtter man saken ved å gro bart? Jeg forstår det ikke, er det ikke bedre å gi en pengegave til kreftforeningen?

Anonymous poster hash: a4965...a04

Det er et stunt som gir saken oppmerksomhet. Det handler ikke om penger men om at flere skal være klar over sykdommen og over at den like gjerne kan ramme dem som alle andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...