Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Og at venstresiden skal få ta over igjen. Håper folk har lært at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden! Det ironiske er at mange som er uføre stemte på FRP med den politikken de fører mot nettopp uføre. Snakk om motsatt Robin Hood! Anonymous poster hash: a84d0...0e6
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Hør, hør! Håper KrF og V bruker sin makt som vippepartier nå.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Enig! Anonymous poster hash: c48f7...b3c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Det blir så mye bedre med høyere skatter, flere innvandrer som koster penger, flere uføretrygdede, flere ansatte i offentlig sektor. Vi sparer oss til fant nå og verre blir det med rødgrønn regjering. Det er trist at ikke de skjønner alvoret i norsk næringsliv. Anonymous poster hash: 3fb33...246
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Det blir så mye bedre med høyere skatter, flere innvandrer som koster penger, flere uføretrygdede, flere ansatte i offentlig sektor. Vi sparer oss til fant nå og verre blir det med rødgrønn regjering. Det er trist at ikke de skjønner alvoret i norsk næringsliv. Anonymous poster hash: 3fb33...246 Utdyp? Anonymous poster hash: 4344f...55c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Og at venstresiden skal få ta over igjen. Håper folk har lært at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden! Det ironiske er at mange som er uføre stemte på FRP med den politikken de fører mot nettopp uføre. Snakk om motsatt Robin Hood! Anonymous poster hash: a84d0...0e6 Jeg er bare SÅ enig! Anonymous poster hash: 8f2a9...5b6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Det ramaskriket som har vært mot regjeringen vedr utføre var vel vedtatt under forrige regjering - og husker jeg rett så var det arbeiderpartiet.... Anonymous poster hash: 434c8...b70
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Det ramaskriket som har vært mot regjeringen vedr utføre var vel vedtatt under forrige regjering - og husker jeg rett så var det arbeiderpartiet....Anonymous poster hash: 434c8...b70 Det ble vedtatt av Stortinget. Forskjell på et regjeringsvedtak og et stortingsvedtak. ps. Det er flere partier enn Arbeiderpartiet som sitter i Stortinget altså..... Anonymous poster hash: 683c9...932
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Det ramaskriket som har vært mot regjeringen vedr utføre var vel vedtatt under forrige regjering - og husker jeg rett så var det arbeiderpartiet....Anonymous poster hash: 434c8...b70 Det ble vedtatt av Stortinget. Forskjell på et regjeringsvedtak og et stortingsvedtak. ps. Det er flere partier enn Arbeiderpartiet som sitter i Stortinget altså..... Anonymous poster hash: 683c9...932 Som jeg skriver "under den forrige regjeringen". PS: forskjell på under og av altså... Anonymous poster hash: 434c8...b70
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Det ramaskriket som har vært mot regjeringen vedr utføre var vel vedtatt under forrige regjering - og husker jeg rett så var det arbeiderpartiet.... Anonymous poster hash: 434c8...b70 Ramaskriket handler om fjerning av barnetillegget, og det er det denne regjeringen som har ansvaret for! En omlegging av uføretrygden ble vedtatt for lenge siden, og de fleste er enige i at en reform må til. Men fjerning av barnetillegget har skapt ramaskrik Anonymous poster hash: cbfb7...a40
Anonym bruker Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Veldig enig!!!!!!!! Anonymous poster hash: bae33...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå