Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hun har fire barn, og jeg har funnet det jeg tror og mener er supre gaver til tre av dem. Siste er litt vrien å finne noe til, så jeg spurte om å få noen julegavetips til henne. Da fikk jeg bare til svar : Hve med de tre andre da? Svarte at jeg hadde kjøpt til dem allerede, så der er i boks. Fikk til svar : Ok - ikke noen tips eller ønsker, ikke noe som helst. Jeg vet hun er sur fordi jeg ikke har fulgt ønskelistene hennes som nesten er som bestillingslister å regne. Jeg har kjøpt supre gaver til de andre, så det er ikke noe problem. Bare drite i det, eller be om godt vær ? Hadde egentlig tenkt å kjøpe gave til den siste i dag da jeg var på senteret - men det fikk jeg jo ikke gjort. Anonymous poster hash: 000a0...666
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Sånt pleier jeg bare se forbi og heve meg over. Strekker meg gjerne litt for familiefreden. Hadde svart: ok, jeg skal sikkert klare å finne på noe fint selv! Anonymous poster hash: 11866...bfa
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Hev deg over det, har en sur og tverr svigerinne selv som jeg stadig må smile pent og nikke på hodet til for å bevare familiefreden... Anonymous poster hash: 941a0...220
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Ser ikke helt problemet her? Hun sier ikke noe om hva den siste ønsker seg, likevel klager du over at hun har "bestillingsliste"? Skal hun si hva de ønsker seg, eller skal hun ikke det? Anonymous poster hash: 8c256...470
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hva med at du eller mannen din heller spør søskenet ditt/hans? Om du allerede hadde fått ønskeliste kunne du vel valgt noe fra den? Anonymous poster hash: 89370...7d3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Har ikke fått ønskeliste, fordi hun alltid er så sent ute med den (selv om jeg spør). Derfor pleier jeg alltid å kjøpe noe jeg tror faller i smak hos ungene, men som da ikke nødvendigvis står på ønskelisten når den endelig dukker opp. Dette irriterer henne nok en del, selv om ungene blir fornøyde. Det er det jeg mener med bestillingslister. Hun er ganske fokusert på dette med gaver, så etter hver julaften vil un gjerne ha detaljert hva vi og ungene har fått fra alle andre. Det holder liksom ikke å si "Ja, vi fikk masse fint og ungene er storfornøyde" Så når jeg da spurte etter ønsker i dag, fikk jeg ikke det fordi hun ble sur fordi jeg kun spurte etter det ene barnets ønsker. HI Anonymous poster hash: 000a0...666
Odine! Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Kjøp en eller annen gave og lat som ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå