Gå til innhold

Valg av fadder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger dere faddere som har valgt dere som faddere tilbake?

Er i tvil om valg denne gangen. Jeg og min mann har mange søsken og ønsker å velge dem i hovedsak. Men er fadder til barnet til ei venninne, og synes vel jeg bør velge henne også.

Har deres barn mange faddere?

Anonymous poster hash: d71d8...da4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har bare familie som faddere, synes det var greiest. De har bare to faddere hver. Jeg er fadder til 7 barn, 4 av dem er ikke familie. Kjenner at det faktisk er litt stress og håper jeg ikke blir spurt flere ganger... Noen av disse vennene har flyttet langt unna, og er nok ikke fornøyd med oppfølgingen fra min side. Jeg har rett og slett ikke kapasitet til å følge opp venners barn på den måten. De jeg er tante til har jeg jo uansett et nært forhold til, så å være fadder for dem er jo bare koselig:) Jeg ville valgt familie, evt valgt venninnen som en tredje fadder.

Anonymous poster hash: 00aa6...fa8

Skrevet

Jeg ville valgt bare familie uavhengig av hva andre i omgangskretsen velger.

Da jeg ble døpt for 40 år siden valgte mamma og pappa venner til faddere, samme venner som var forlovere i bryllupet. Vel, ve vennene forsvant for mange år siden...

Familien har man uansett, selv om man flytter langt vekk en periode, selv om ting skjer så man har mindre kontakt en periode osv så vil familie alltid være noe man vender tilbake til, treffer i høytidene osv.

Anonymous poster hash: d61c6...c62
Skrevet

Mine barn har 5 faddere hver. 4 er i familien.

Anonymous poster hash: 21b7f...6d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...