Villbringebringebær Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg har plutselig siste dagene fått veldig vondt øverst i magen, på hver side under ribbeina liksom. Det kjenner neste ut som jeg er støl, og er sånn ubehagelig kronisk følelse. Det er være etter mat og kaffe. Kjennes litt ut som sult følelse blandet med kvalme, stølhet og tak i magen, men kun øvre del rett under der ribbeina slutter. Er også ikke tungt, men litt slitsomt å puste ut. Dette er sikkert veldig dårlig forklart, men her er det jo verdt å prøve får svar på alt her. Noen med litt peiling på hva dette kan være? Aldrinopplecd før..
Villbringebringebær Skrevet 13. november 2014 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2014 Når jeg ligger rett det, kjennes det litt ut som et husrom over der jeg har vondt eller i mellom der jeg har vondt,.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Betennelse på spiserør/lukkemuskel, reflux, lungebetennelse, magesår, angst, ... Gå til legen og bli undersøkt. Ingen kan vite dette... Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: d5de1...fc2
Villbringebringebær Skrevet 13. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2014 Betennelse på spiserør/lukkemuskel, reflux, lungebetennelse, magesår, angst, ...Gå til legen og bli undersøkt. Ingen kan vite dette...Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: d5de1...fc2 Okei, vet jo ingen kan vite, men tenkte kanskje noen kjente igjen symptomene. Jeg er også veldig svimmel, sliten i uthus,militsen av anstrengelser, øl i ryggen. Vondt når jeg trykker inn mellommsmertestedene. Jeg får ringe lege i morgen da, det kom for to dager siden. Hjerterytmen min er litt ujevn og virker som den glemmer et slag her og der. Mengder har muligens ikke sammenheng. Tenkte bare nevne alle mine symptomer tilfelle du føler mer på hva det kan være da. Jeg har ikke halsbran eller sure oppstøt. Takk for svar uansett
Villbringebringebær Skrevet 13. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2014 Æsj må på legevakten legen på tlf mistenkte bukhinnebetennelse. Aldri hørt om... Mannen og jeg skal ha romantisk date dag idag med god mat og vin jo :/
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Æsj må på legevakten legen på tlf mistenkte bukhinnebetennelse. Aldri hørt om... Mannen og jeg skal ha romantisk date dag idag med god mat og vin jo :/Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Betennelse på spiserør/lukkemuskel, reflux, lungebetennelse, magesår, angst, ...Gå til legen og bli undersøkt. Ingen kan vite dette...Hilsen sykepleier Anonymous poster hash: d5de1...fc2 Okei, vet jo ingen kan vite, men tenkte kanskje noen kjente igjen symptomene. Jeg er også veldig svimmel, sliten i uthus,militsen av anstrengelser, øl i ryggen. Vondt når jeg trykker inn mellommsmertestedene. Jeg får ringe lege i morgen da, det kom for to dager siden. Hjerterytmen min er litt ujevn og virker som den glemmer et slag her og der. Mengder har muligens ikke sammenheng. Tenkte bare nevne alle mine symptomer tilfelle du føler mer på hva det kan være da. Jeg har ikke halsbran eller sure oppstøt. Takk for svar uansett Fnis, spesielt øl i ryggen er bekymringsfullt Anonymous poster hash: e0c46...d62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå