Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hei! Er noen av dere betalende brukere av VG, Dagbladet, Aftenposten eller DN? Vi bor i utlandet og har ikke tilgang til norsk papiravis, jeg lurer litt på om det er verdt å abonnere på noen av av de elekstroniske versjonene. Er dere fornøyde, er det noen aviser som utmerker seg ift andre, hva anbefaler dere? Ideelt kunne jeg kjøpt bare artikkelen eller utgaven jeg ønsker å lese (å variere mellom ulike aviser hver dag), er det i det hele tatt mulig? Rent praktisk, abonnerer dere via websiden, eller via en app på iPaden? Takk! Anonymous poster hash: 6c20a...9ff
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Abonnerer på lokalavisen, der kan man velge om man vil ha papairutgaven, papir + nett, eller bare nett. Når vi betaler for nettutgaven kan vi ha den på fire steder, så vi har den på min pc, mannens pc, sønnen pc og mannens telefon. VG og Dagbladet har jeg aldri hatt noen interesse av på papir, så tviler på jeg har noen interesse av nettutgaven heller. Jeg ville nå valgt å abonnere på en avis jeg liker å lese. Anonymous poster hash: 9b936...4f6
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Vg er ikke verdt pengene. Det er som regel tabloide overskrifter som skal lokke deg inn, men innholdet er ikke verdt å lese. Ta f eks "Her er den oppsiktsvekkende løsningen på fedmeproblemet" .. Spis sunnere. Aftenposten har veldig mye bra, har app på iPad og abonnement:) Anonymous poster hash: fb658...28b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Aftenposten er veldig bra. Det samme er Nationen, men utvalget av saker er litt annerledes der enn i de mer urbane avisene. VG+ er penger ut av vinduet hvis du ønsker noe mer enn hjernedød underholdning. Dagbladet har jeg ikke forsøkt. Anonymous poster hash: 8db86...d7f
sug lut Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Det er absolutt verd å ha Aftenposten-abonnement elektronisk. Jeg har tilgang til absolutt alt, samt A-magasinet. Jeg ville ikke giddet noen av de andre du nevner, DN leser jeg kun sporadisk og VG/Dagbladet er aviser jeg anser for å være 75% søppel i utgangspunktet.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Hvis jeg skulle hatt noe ville jeg hatt Aftenposten og/eller Bergens Tidene (BT). BT selv om jeg ikke er bergenser, de har noen virkelig bra feature-artikler innimellom. VG+ og DB har sine øyeblikk, men for det meste er det tabloid tull. Anonymous poster hash: 10f89...f64
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Takk. Da er det mao det samme som papirutgavene. Blir nok mellom Aftenposten og BT. Så har jeg sett at jeg kan kjøpe enkeltnummere av Morgenbladet i elektronisk form. Vi har rikelig med tilgang på utendlandske aviser her, UNNTATT de norske. Kjekt å holde seg i hvert fall litt informert. Anonymous poster hash: 6c20a...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå