Gå til innhold

EL 10 dager etter utskrapning?


Bethlisa

Anbefalte innlegg

Har akkurat tatt en gravid test og en eggløsningstest 10 dager etter utskrapning pga BO. Var da 7+4. Eggløsningstesten slår ut knallpositiv med en gang. Gravid testen viser svak positiv etter en stund og det er nok HCG som sitter igjen. Har tidligere hatt regelmessige sykluser på 28 dager.

 

Kan jeg stole på at det er eggløsning jeg har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidsmessig høres det ikke galt ut. Hatt BO selv, og fikk mensen litt under 4 uker etterpå. Men har hørt noe om at el-testene kan slå ut på hcg, så sikker er jeg ikke :)

 

Anonymous poster hash: c838f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat tatt en gravid test og en eggløsningstest 10 dager etter utskrapning pga BO. Var da 7+4. Eggløsningstesten slår ut knallpositiv med en gang. Gravid testen viser svak positiv etter en stund og det er nok HCG som sitter igjen. Har tidligere hatt regelmessige sykluser på 28 dager.

 

Kan jeg stole på at det er eggløsning jeg har?

Håper forresten det går bra med deg! Veldig vondt å oppleve! Klem

 

Anonymous poster hash: c838f...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning 12 dager etter utført abort etter min MA. Jeg var i uke 11. Jeg tok ikke eggløsningstest, men jeg merker eggløsning godt på kroppen. Tok også graviditetstest samme dag og den var svakt positiv, så hadde fortsatt litt rester av hcg.



Anonymous poster hash: 150e8...aa5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning 12 dager etter utskraping. Fikk konstatert MA i uke 7+4 med tvillinger og brukte fertilitetsmonitoren som vanlig etter dette. Denne slo ut på lav ( som den pleier) så høy også maks!

Veldig spent på om det har klaffet igjen! :) IKM imorgen :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...