Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg er i tredje trimester og jobber fult enda. Jeg begynner å bli sliten, men "tør" ikke sykemelde meg eller si fra. Både inneklær og uteklær begynner å bli veldig smått! :-( Jeg har ikke lyst til å ta med råd til å kjøpe nye store uteklær nå for kun en mnd. Hvis du jobber i barnehage, vil du skrive litt om deg da du jobbet? om du jobbet fult eller ikke. Anonymous poster hash: 88005...85b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Jeg har tøffe svangerskap så har vært sykmeldt hele tiden i alle 3. Kunne nok jobbet redusert hvis jeg hadde kontorjobb. Anonymous poster hash: 1debf...e8a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Jeg er så sliten, og føler jeg aldri får tatt igjen noe, føler rett og slett at min liv handler om å JOBBE og glemmer meg selv og graviditeten. Bruker hele ettermiddagen på å hvile og sove, for jeg er så sliten :-( hi Anonymous poster hash: 88005...85b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Du kan jo ikke sykmelde deg fordi duikke har klær som passer!! Sykmelding kan du få dersom du pga sykdom ikke kan utføre arbeidsoppgavene dine og arbeidsgiveren din ikke kan tilrettelegge. Snakk først og fremst med arbeidsgiveren din om tilretteleggin av oppgaver. Er dere IA bedrift kan dere søke om tilretteleggingstilskudd fra NAV. Bruk bedritshelsetjenesten deres for å se på muligheter også. Anonymous poster hash: cab58...7f9
Mille & lillegutt Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jobbet redusert fra uke 20 ca. Null energi og vonde kynnere når jeg jobbet fult. Har også barn jeg skal ta meg av hjemme.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Jeg gikk på krykker mesteparten av tiden så jeg var sykmeldt. Bekkenløsning og prolaps ( den kom pga jeg presset meg for hardt på jobb. ) Anonymous poster hash: b0be9...5d9
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Kort livmorhals, kynnere og sv.skapsdiabetes. Fikk dessverre ikke jobbe mer fra uke 23. Anonymous poster hash: 0fa2d...29e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå