Gå til innhold

RETT eller GALT?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så veldig viktig å ha rett? Jeg lærte en gang, vil du har rett eller vil du være gift?

Livert handler om å ha det bra sammen, forstå hverandres ønsker og gjøre det beste for hverandre.

Anonymous poster hash: c98f9...f87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

???

Og sammenhengen her?

Anonymous poster hash: d2338...d29

Skrevet

Joda. Men ingenting er svart-hvitt. Man har rett på sin egen mening. Om mannen min ikke tåler at jeg mener mye om mye, så er det like greit å være alene.

Men hva er det egentlig du mener her?

Skrevet

det er blitt er klageforum. alle skal ha rett hele tiden og ukas tema er. JEG VIL BESTEMME HVORDAN VI FEIRER JULA.

Skrevet

Flrdi enkelte ikke vil tape ansikt, fordi enkelte elsker å diskutere.

Anonymous poster hash: 37a5d...4da

Skrevet

Hmm..du fikk meg til å tenke litt faktisk. :)

Takk for det.

Jeg kan være meget trollete og drive frem at jeg har rett, selv om det ikke alltid er så viktig- så skjerpings "Nøtta"!

Kjente at jeg synest det var et godt utsagn jeg.... :)

Skrevet

Da syns jeg "man må velge sine kamper" er bedre. Man skal ikke gi seg på alt, nen jeg er enig i at enkelte av trådene her inne er litt ensporet fra trådstarters side - og tvilsomt de kampene jeg hadde valgt

Anonymous poster hash: d2338...d29

Skrevet

Jeg er enig med deg, HI!

Noen framstår som svært lite fleksible.

Skrevet

Antar at dette var delvis myntet på meg som er HI bak "jul hos svigers"-tråden. For meg handlet det ikke om å ha rett, selv om det forsåvidt er det jeg spør om i overskriften, men om å få andres tanker enn meg og sambo sine rundt tema. Trengte hjelp til å se det litt utenifra på en måte.

Anonymous poster hash: 4b254...ab4

Skrevet

Hvorfor er det så veldig viktig å ha rett? Jeg lærte en gang, vil du har rett eller vil du være gift?

Livert handler om å ha det bra sammen, forstå hverandres ønsker og gjøre det beste for hverandre.

Vel, jeg trenger ikke å alltid ha rett, men jeg vil heller ikke være gift med en som jeg alltid må vike for eller som har helt andre verdier enn meg.

Skrevet

Antar at dette var delvis myntet på meg som er HI bak "jul hos svigers"-tråden. For meg handlet det ikke om å ha rett, selv om det forsåvidt er det jeg spør om i overskriften, men om å få andres tanker enn meg og sambo sine rundt tema. Trengte hjelp til å se det litt utenifra på en måte.

Sambo? Virkelig? Sambo er ikke et ord! Samboer er et ord. Grøsser av alle fjortis ordene her inne, er du 17 år eller?

Anonymous poster hash: 3e576...21d

Skrevet

Sambo? Virkelig? Sambo er ikke et ord! Samboer er et ord. Grøsser av alle fjortis ordene her inne, er du 17 år eller?

Anonymous poster hash: 3e576...21d

Haha! Ja, gudameg, tenk å forkorte et ord på den velgere måten! Også i et så seriøst fora som dette. Hvordan skal dette ende? Er du 74 år, eller?

Skrevet

Vil du ha rett eller vil du være gift? 

Anonymous poster hash: e8a81...55e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...