Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Tenkte å ta en urinprøve da jeg mistenker UVI, MEN så klarte jeg ikke tisse nok i glasset,(ble bare en liiten skvett),jeg har ikke flere glass nå....KAN jeg skylle det og bruke det om igjen?Står det lille urinet i det som kom........... ellers må jeg kle på unga og dra til byen å kjøpe nytt for så å dra hjem og deretter til legen:P kjenner jeg ble svett av tanken:P hehe.... Anonymous poster hash: 8eac3...0da
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Dekker d bunnen noen lunde, så er d nok Viktig at d er morgenurin! Anonymous poster hash: 9535c...b80
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 bruk det på nytt! Anonymous poster hash: cd056...115
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 hehe det dekker ja, men tror ikke det er noe mere enn en spiseskje:P maks en og en halv var ikke første urin da jeg har sprunget på do maange ganger i natt/morges.... Anonymous poster hash: 8eac3...0da
Cat_Woman Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Skyll og bruk på nytt, ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå