Gå til innhold

Farmen-Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det dere liker så godt med han? Jeg ble faktisk litt sjokkert da jeg så at han hadde så bred støtte. For meg er han en som konstant må ha skryt; og hvis han ikke får det fra andre, skryter han av seg selv. Han må alltid snakke om "men sånn er ikke jeg, sånn får jeg meg ikke til å gjøre", eller "takket være meg klarte vi ukesoppdraget" osv. Altså, han virker ufattelig selvgod, og absolutt alt han sier vitner for meg om det.

Anonymous poster hash: eacbe...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Og alt dette snakket om dugnad.Blah...

Synes det er noe klamt over fyren.

Anonymous poster hash: 362cb...860

Skrevet

Helt enig, jeg hadde blitt gal av å høre på det gnålet hans, han virker ufattelig selvgod....

Skrevet

Jeg heier litt på Finn:) synes han har blitt så mye tråkka på av Frank og Olav. Men er enig i at alt snakket hans om dugnadsånd kan bli litt i overkant.

Skrevet

Man kan nok bli litt sliten av en slik overivrig fyr. Men, heller en som jobber og skryter litt av seg selv enn to selvgode tullinger som bare er fulle av f***, usympatiske, skadefro og arbeidssky!

Anonymous poster hash: c1d21...00b

Skrevet

Syns finn er myyyye flinkere til å holde en god tone på gården enn de andre slaskene (Olav og Frank). Syns det er tragisk måten Olav har behandlet finn på. Mobbing på høyt nivå. Rett og slett motbydelig at en voksen mann som attpåtil er i politikken kan oppføre seg på denne måten! Skjønner virkelig ikke at folk liker han. Finn er på ingen måte i nærheten av den oppførselen. Er jo ikke rart han "skryter" av seg selv når han gjør mye mer enn de andre. Han er oppriktig interessert i å klare oppdragene. Og er ikke rart han blir sint når han føler at han drar store deler av lasset alene. Skjønner godt at de ødela for ukens oppdrag. Olav fortjener virkelig ikke en finalekniv til! Han fortjener en tupp baken ut av hele greia! Makan til udregelig mann! Så jeg kan virkelig ikke forstå de som liker Olav fremfor Finn! De er jo i hver sin ende av skalaen.

Anonymous poster hash: 8e1e3...219

Skrevet

Man kan nok bli litt sliten av en slik overivrig fyr. Men, heller en som jobber og skryter litt av seg selv enn to selvgode tullinger som bare er fulle av f***, usympatiske, skadefro og arbeidssky!

Anonymous poster hash: c1d21...00b

Enig!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: 8e1e3...219

Skrevet

Fordi han er en snill mann, og det stråler det av han. Du ser det på hvordan han hjelper andre, på hvor mye han jobber for å klare et oppdrag. Selv når han ikke føler at folk fortjener å klare ukseoppdragene jobber han...

Du ser også hvor mye mere mat han trenger enn det han får, kg renner jo av han, og han begynner å bli innhul. 

Det er det ingen av de andre som er.

Der ser du forskjellen på Finn og Frank/Olav.

Litt slitsomt med dugnadspratet sitt ja, men samtidig så har han jo rett. Det å dra lasset sammen, samarbeide og hjelpe hverandre. Det er jo et slikt teamarbeid som gjør at de klarer det. 

Håper virkelig Finn vinner farmen, det har han virkelig fortjent! 

Anonymous poster hash: 2145b...6fc
Skrevet

Fordi han er en snill mann, og det stråler det av han. Du ser det på hvordan han hjelper andre, på hvor mye han jobber for å klare et oppdrag. Selv når han ikke føler at folk fortjener å klare ukseoppdragene jobber han...

Du ser også hvor mye mere mat han trenger enn det han får, kg renner jo av han, og han begynner å bli innhul.

Det er det ingen av de andre som er.

Der ser du forskjellen på Finn og Frank/Olav.

Litt slitsomt med dugnadspratet sitt ja, men samtidig så har han jo rett. Det å dra lasset sammen, samarbeide og hjelpe hverandre. Det er jo et slikt teamarbeid som gjør at de klarer det.

Håper virkelig Finn vinner farmen, det har han virkelig fortjent!

Anonymous poster hash: 2145b...6fc

Han gjør det jo ikke for å være snill.

Hadde det vært grunnen, ville han ikke tjata i det uendelige om hvor flink og nettopp snill han var. Hadde han gjort det for å være snill, ville han ikke hatt behov for å hause seg selv opp hele tiden.

Anonymous poster hash: eacbe...dff

Skrevet

Det stemmer at han har reddet flere ukesoppdrag, og i utgangspunktet er en snill og hjertegod mann. I går falt han jo litt ut av den rollen, da han var med på å ødelegge røykhuset.

Men han var med på ødeleggelsen fordi Olav hadde blitt valgt til storbonde så mange ganger.

Det er litt trist å se på utviklingen til Finn pga en realityserie, først med upåklagelig høy moral, senere deltager i sabotasje og i offentlig skittentøyvask med Olav i media.

Men jeg mener fortsatt at Finn er den moralske vinneren.

Anonymous poster hash: 1d9f8...290

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...