Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 De er en veldedig organisasjon, og gjør en herlig jobb. Vi hadde tenkt å reise dit med gaver, men når jeg ser hvor krast og lite hyggelig de svarer folk på siden sin på fb så må jeg ærlig innrømme at jeg mister litt lysten... Selv om det ikke er de som skal ha det... Anonymous poster hash: 9eca3...e36
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 ???? Hva mener du ? Jeg har lest svarene de gir og de er da bare vennlige og høflige. Hva reagerer du på? Anonymous poster hash: 43361...d57
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Har opplevd det samme med asylmottaket her - jeg tilbød dem masse babyklær og barneutstyr a la vippestol, babyteppe osv. De sa at akkurat de minste ikke har nok av det de trenger. MEN! Når det var snakk om levering, så passet ingen av tidspunkter jeg foreslo fordi de enten satt i møte eller var opptatt med noe annet. Når de er så jævla opptatt at de ikke en gang kan komme ut døra og ta imot 2 svarte søppelsekker med ting og bære dem inn, da har de ikke så skrikende behov som de påstår at de har. Ble provosert! Anonymous poster hash: 41b2a...49e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 utrolig dårlig gjordt,er jo igrunn de som trenger hjelpen det går utover :-( Anonymous poster hash: b2b5a...2c5
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Vi har gitt masse til fattighuset, både klær og leker og har aldri opplevd noe uhøflig, kun en utrolig takknemlighet for at vi ønsker å gi. Anonymous poster hash: ea50e...497
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Fattighuset har jo masse hyggelige fine mennesker. De er jo alltid så takknemlige. Anonymous poster hash: 55564...626
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå