mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 I går kom det en mamma jeg egentlig ikke kjenner bort til meg, hun har ei jente i andre klasse, så vi er liksom bare på hils.. Første hun sier; hva eeeer det med gutten din egentlig? Og har han det bra?? ( hun hadde sett en utagering i en hentesituasjon) svarte.. Ja han har det bra , hvordan det?? Da ble hun skikkelig rar..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Litt merkelig fremferd ja. Men oppfattet du det som en som var nyskjerrig eller bekymret? Anonymous poster hash: d5992...76a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2014 Oppfattet det frekt ja...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Oppfattet det frekt ja... At du oppfattet det frekt skjønner jeg, men tror du intensjonen var bekymring eller nyskjerrighet? Anonymous poster hash: d5992...76a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2014 Hm... Tror jo det beste om folk så mulig bare hun sa det litt klumsete.. Vet bare ikke hva jeg skal svare og føler ikke at det blir riktig å brette ut om min sønns utfordringer til alle og enhver...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Hm... Tror jo det beste om folk så mulig bare hun sa det litt klumsete.. Vet bare ikke hva jeg skal svare og føler ikke at det blir riktig å brette ut om min sønns utfordringer til alle og enhver... Det forstår jeg, og da svarte du nok helt rett Anonymous poster hash: d5992...76a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2014 Det er bra å høre😊
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Mange snakker uten å tenke seg om Anonymous poster hash: b9883...5ef
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Hvis gutten din skal få noen forståelse fra andre om at han ikke klarer å oppføre seg "som folk" av og til tror jeg du må være åpen om hvorfor han er slik. Om du ikke vil si noe må bare andre barn og voksne forholde seg til det de ser, for eksempel at han er voldelig og slår sin mor, at han ikke reagerer normalt på tilsnakk osv. Vet man ikke grunnen eller hvor farlig gutten egentlig er er det best å holde seg unna. Det er mye enklere å takle utagering ol hvis man vet årsaken. Anonymous poster hash: 2fa50...b21
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2014 De som er rundt han vet selvsagt alt☺️ Vi er veldig åpne om det, men gauler ikke ut diagnose til alle som hører på og ikke kommer å spørr på en ordentlig måte
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 De som er rundt han vet selvsagt alt☺️ Vi er veldig åpne om det, men gauler ikke ut diagnose til alle som hører på og ikke kommer å spørr på en ordentlig måte Hun viste ingenting om at gutten din ikke er som alle andre, men hun så tydligvis en oppførsel som hun reagerte på. Ditt svar fortalte henne bare at du tydligvis mente denne oppførselen var helt grei. Hennes reaksjon må da bli å be sine barn holde seg unna ditt barn da han tydligvis ikke er til å stole på og kan virke farlig. (Jeg vet jo ikke hvordan situasjonen var, men regner med at den var relativt heftig ettersom hun la merke til den.) Er det noe du ønsker for gutten din? Anonymous poster hash: 2fa50...b21
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2014 Jeg mener at hun ikke kom å spurte på en ok måte, og mens det var fullt av folk rundt oss, samt at både hennes barn og andre, ink min gutt kunne høre samtalen. Med andre ord , ikke tid og sted.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Folk må kunne ta dette opp på en ok måte Anonymous poster hash: b9883...5ef
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Folk må kunne ta dette opp på en ok måte Anonymous poster hash: b9883...5ef "Folk" er forskjellige. Kanskje denne moren har sine egne utfordringer. For hva vi vet kan hun også ha en lidelse som gjør at hun kan komme til å plumpe ut med spørsmål som ikke er stillet på en perfekt hensynsfull måte. Det vet vi ikke, akkurat som hun ikke viste om gutten til HI sin lidelse. Anonymous poster hash: 2fa50...b21
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 For all del, man vet ikke alt Anonymous poster hash: b9883...5ef
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Du kunne svart; hva eeeeeer det med deg da? Som kommer med slike spørsmål, har du det helt bra med deg selv? Jeg er nok litt enig i at ønsker man åpenhet og det at folk tør å spør så må man ikke være helt lukket. Det er vanskelig å spør om andres barn. Det gir henne ikke rett til å være frekk mot deg eller barnet. Du trenger ikke si diagnose eller andre navn heller. Du kan spør hva hun mener også, mer detaljert. Det er ingenting annet enn brysomhet for barnet ditt og lure på ting ang. han.
Ladybird2014 Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Høres utrolig frekt og spesielt ut! Oppriktig bekymring er det ikke, da hadde hun hatt vett til å ta det under fire øyne. Hun mangler antenner. Hadde hevet meg over det.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 13. november 2014 Forfatter #18 Skrevet 13. november 2014 Ja man må bare heve seg over det😃
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #19 Skrevet 13. november 2014 Best å oppføre seg😊 Anonymous poster hash: b9883...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå