Gå til innhold

Hvor spiser de i denne leiligheten??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det så ut som det gikk an å ha barkrakker ved den kjøkkenøya? Dessuten er det nok flere enn du tror som spiser i sofaen altså...

Anonymous poster hash: aeb25...0fe
Skrevet

Ser ikke ut som den er helt fullt møblert, mangler mange møbler. Mulig det er plass til et lite spisebord mellom sofa og kjøkkenbenk.

Anonymous poster hash: b1240...803
Skrevet

Ved den "øyen" mellom kjøkken og stue?

Anonymous poster hash: e5e85...690

Skrevet

Jeg tipper de har tatt ut spisebordet for at det skal se ut som det er bedre plass. Det ser også ut som det kan settes barkrakker ved øya.

Anonymous poster hash: f1787...167

Skrevet

Det er nok ikke plass til noe spisebord der. Jeg har vokst opp i en lik leilighet, bare at kjøkkenet ikke var på stua.

Og små barn på barkrakker? Så upraktisk.

Anonymous poster hash: a0805...254

Skrevet

Har noen av dere vært studenter? Som påpekt av en tidligere, er det flere som spiser i sofaen. Ikke alle mindre leiligheter har spisestue, eller i det hele tatt plass til spisebord.

Dessuten er ikke alle leiligheter innredet til visning/fotografering med tanke på barn.

Skrevet

I England er det mange som verken har kjøkkenbord eller spisebord. De har slike 'erteposebrett' de legger på knærene å spiser alle måltider i sofaen, inkludert julemiddagen, ikke alle som har salongbord heller.

Anonymous poster hash: 9752a...1d1

Skrevet

Det der er da en helt vanlig leilighet. Er vanlig å åpen kjøkkenløsning mot stua.

Det er jo fullt mulig å ha en litt mindre sofa og ha kjøkkenbort inn mot kjøkkenøya, eller man velger å spise i sofaen

Anonymous poster hash: 2821e...280
Skrevet

Har noen av dere vært studenter? Som påpekt av en tidligere, er det flere som spiser i sofaen. Ikke alle mindre leiligheter har spisestue, eller i det hele tatt plass til spisebord.

Dessuten er ikke alle leiligheter innredet til visning/fotografering med tanke på barn.

Er du blind? Det er jo nettopp det den er innredet og fotografert for. Eller er det de voksne som skal bruke gåvogn og kuleramme?

Anonymous poster hash: eda2e...a24

Skrevet

Til må har vi mobbet bloggere og kjendiser her inne. Når begynte vi å finne private personers boligannonser og kritisere disse kun for kritikkens skyld?

Flere steder i denne leiligheten du har plass til et 2 mannsbord - om du vil ha fult Spisebord får syntes det på

Et av rommene eller droppe sofa - det er en liten leilighet!

Sannsynligvis har de hatt en tv de har fjernet også - den er rett og slett ryddet for visning.

Anonymous poster hash: c09af...47c

Skrevet

Hadde det vært min så hadde jef slått ned veggen mellom soverommet ved stua og stua.. Det går ikke å ikke ha kjøkkenbord hvis man har en liten. Men om man er student og ønsker å leie ut rom er den jo perfekt!

Anonymous poster hash: 8fa81...5d3
Skrevet

Er du blind? Det er jo nettopp det den er innredet og fotografert for. Eller er det de voksne som skal bruke gåvogn og kuleramme?

Anonymous poster hash: eda2e...a24

Jeg skriver da vitterlig "ikke alle leiligheter" (hvilket ikke nødvendigvis omfatter hele denne leiligheten), herunder kan enkelte rom som "forslag" være innredet som barnerom. Det forutsetter ikke at andre rom i leiligheten er innredet som sådan. Man kan fint flytte inn, og gjøre om "barnerommet" til kontor.

Man kan ikke innfortolke noen plikt for selger i det jeg skrev i at alle rommene er innredet med tanke på barn, bare fordi noen rom er det.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet (endret)

Leiligheten min er 55 kvm, altså ganske mye mindre enn denne leiligheten, er plass til spisestue her :)

Den leilighet så ut som den var inredet for visning og fotografering. Helt fantastisk fin leilighet, da :)

Endret av Syltebærtyttetøy
Skrevet

2,9 mill for 64m2... Godt at jeg ikke må bo så sentralt. Vi har "dyr" en enebolig på 150m2 til 2,3 mill. Betalte en del for stedet/tomten. Tomta er 850m2, dobbel garasje på 50m2 med loft. Ute i hagen er det god plass til lek. Der har vi klatrestativ, trær, fotballbane osv. Kan ikke forstå at ikke flere velger å bo litt utenfor byen. Alt virker så sammenknept og ekstremt dyrt i byene.

Anonymous poster hash: 6be6f...e57
Skrevet

Det er jo plass til ett lite spisebord i stua. Eller så går det fint å spise ved stuebordet også altså. 

Anonymous poster hash: 37db5...82b
Skrevet

Haha, vi bodde på 40 kvadrat da vi kjøpte vår første leilighet. Studier og første jobb i Oslo, hadde ikke akkurat plass til spisebord, men vi klarte å løse det gitt:)

Vi tenkte ikke at det var så hårreisende.

Og jaggu var det en god investering vi tjente over en million på.

Alle MÅ ikke bo i svært hus på landet. For oss ville det vært utenkelig. Ikke minst pga bygdetrollet som tydeligvis lever i beste velgående:)

Anonymous poster hash: b2c60...108

Skrevet

Om det var min leilighet, så ville jeg fjernet veggen mellom stue og soverom, og utvidet boden for å fjerne huken.

Flott leilighet, med bra planløsning. Perfekt for 3 studenter, slik den er nå.

Men for å svare på spørsmålet ditt. Spisebord/kjøkkenbord/klaffebord er det jo god plass til i stuedelen.

Anonymous poster hash: 485cd...ec7
Skrevet

Vår første leilighet (som vi riktignok leide) var på 32 kvm. Stua var på kun 12 kvm, og vi hadde plass til både hjørnesofa og spisebord der inne. Men skulle den blitt fotografert hadde nok noen tatt ut spisebordet for å gi inntrykk av gulvplass. :-)

Anonymous poster hash: 612ad...a46

Skrevet

Er du blind? Det er jo nettopp det den er innredet og fotografert for. Eller er det de voksne som skal bruke gåvogn og kuleramme?Anonymous poster hash: eda2e...a24

En leilighet med tre soverom er jo stort sett mest aktuell for par med flere barn. Jeg ser ikke vitsen med tre soverom når det er så liten stue. Det er jo ikke plass til at fire personer skal leve og bo der? Hadde det vært en to-roms som hadde blitt konvertert til tre-roms så hadde jeg skjønt det. Men så lite oppholdsrom i en fire-roms hadde vært uaktuelt for meg. Da hadde heller ungene måtte dele rom.
Skrevet

Sånn er leiligheten min og,så vi må spise med stuebordet.

Anonymous poster hash: 88e69...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...