Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg piner meg selv.. håpet å slippe å innvolvere politiet for å få fred. Men han ga seg ikke. Men mine følelser om å ønske å få det bra med han, tar over. Misunnelsen på at alle andre kan vere venn med han uten å bli ødelagt. Hvorfor er det bare jeg som må gå så langt og innvolvere politiet for å få fred. Jeg er jo svakere enn alle. Men ja. Jeg har det bedre å vet at det vil bli enda bedre også. Jeg gjør alt jeg kan. Pynter og steller i huset sånn at det skal se fint ut. Men jeg kjenner tomheten er der. Hvordan kommer man seg ut av tankesvirret, følelsene etter et brudd med en psykopat, eller maktsjuk person. Hvordan se at det finnes håp likevel. Hvordan trives med seg selv etter dette. Hvordan akseptere at jeg er et lett offer for sånt.. sukk.. skulle ønske det fantes en enkel vei Og distansere seg for dette. Det tar vel bare tid. Som alt annet. Alle sår gror med tiden. Skulle bare ønske jeg hadde følt meg bedre nå.. Anonymous poster hash: faf85...a30
Issues Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Gå til psykolog! Det er ikke din feil, du har ikke vært svak, du har vært sterk som har prøvd å se det beste i den værste. Sånn må du tenke. Jeg er i nøyaktig samme situasjon nå, jeg bor på krisesenter og politiet er imvolvert. prøvde i 10 år. Men det er ikke jeg som er feil.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Jeg har vært ute i 1,5 år, og er fortsatt ikke bra.. Har fått henvisning til psykolog nå. Ikke vent like lenge som meg!Men jeg har ikke akkurat hatt fred. Vært trusler og psykisk terror daglig selv om han ikke har bodd her. Involver politi hvis han ikke lar deg være i fred. Ikke la det være med tanken. Selv om de ikke kan hjelpe så utrolig mye, så får du en slags følelse av at du sitter med makten hvis du har politi på din side. Anonymous poster hash: 9b9e9...1f0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 På hvilken måte tar han kontakt? Truer han deg? Har du vært i kontakt med politiet, eller er det noe du tenker på? Anonymous poster hash: 42804...f37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå