Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg var desverre uheldig å få dratt i En av trådene ei spiralen. Etter dette har jeg hatt en del vondt og livmoren har trekt seg endel sammen.. Nå lurer jeg på om det fortsatt fungerer som den skal? Eller om den kan ha kommet ut av posisjon? Noen erfaringer? Anonymous poster hash: db52d...950
C&M&H Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Hadde villet sjekket det hos en gynekolog... Høres ikke bra ut.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Takk for svar. Skal ringe legekontoret imorgen . Anonymous poster hash: db52d...950
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Hvordan klarte du det? Jeg skulle prøve å kjenne etter trådene selv, men det klarte jeg ikke Anonymous poster hash: f2663...b8b
Anonym bruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hadde en litt større blødning så jeg brukt tampong så når jeg drakk tampongen ut kjente jeg at tråden satt litt fast rundt. Snakket med lege og alt så bra ut. Men han måtte henvise meg videre til ul for å sjekke om det faktisk lå riktig. Og ble anbefalt annen prevansjon i mellomtiden. Anonymous poster hash: db52d...950
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå