Gå til innhold

kontakte hun som samboer var utro med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring rundt dette?

Veldig lyst. Samboer er ikke ærlig på alt og dette trærer på meg.

Anonymous poster hash: b1147...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mest kontakt med mannen hennes. Vi sammenlignet versjonene. Min (eks)mann var ærlig, hun var heller unnvikende.

Skrevet

Jeg hadde mest kontakt med mannen hennes. Vi sammenlignet versjonene. Min (eks)mann var ærlig, hun var heller unnvikende.

Hun har ingen partner. Men lyst til å kontakte henne.

Skrevet

Da synes jeg du skulle gå for det. Slik jeg tenker kan ikke situasjonen bli noe verre uansett?

Skrevet

Det spørs hvilken hensikt du har.

Hvis hensikten er få vite sannheten vil jeg si at du og mannen har helt andre problemer. Hvis ikke mannen selv kan fortelle deg sannheten nå som han er avslørt så kan jeg ikke se hvordan han skal kunne klare å gjenvinne din tillit? Er han i det hele tatt interessert i å gjenvinne din tillit?

Hvis du lar deg herse med i denne saken har du tapt hans respekt. Sannheten skal komme fra mannen selv, ikke utro-dama.

Jeg kunne tilgitt hvis han la seg flat, angra og sa sannheten. Ellers hadde jeg gitt klar beskjed om at han fikk finne noen andre å tråkke på og bedt han pelle seg ut.

Anonymous poster hash: a7a41...4d3

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart å vært sammen med han hvis han ikke fortalte alt om utroskapen. Jeg tok min mann i å sende et par meldinger på en nettside med noen kvinner, og da sa jeg klart ifra om at jeg skulle se og vite ALT han hadde sendt hvis vi fortsatt skulle være et par.

Anonymous poster hash: ee5fd...63e
Skrevet

Er han altså nåværende eller eks-samboer?

Hvis han er nåværende bør du være forbredt på at det kan skade mer enn det hjelper. Sannheten gjør ofte vondt

Er det en eks er svaret nei. Kom deg videre, ikke grav deg ned i fortida

Anonymous poster hash: 9ae8a...af4

Skrevet

Er han altså nåværende eller eks-samboer?

Hvis han er nåværende bør du være forbredt på at det kan skade mer enn det hjelper. Sannheten gjør ofte vondt

Er det en eks er svaret nei. Kom deg videre, ikke grav deg ned i fortida

En sak har alltid to sider. Hun har nok et behov for å fremstå best mulig og har ingenting på å tape på å lyve om din mann

Skrevet

Min erfaring: forhold deg til mannen, og ikke prat med henne.

Det kommer uansett ikke noe godt ut av det. Skal du fortsette med mannen må du stole på ham. Hun kan ha en agenda du ikke kjenner til, som kan gjøre det hele værre for deg.

Anonymous poster hash: 721f1...93b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...