Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 I dag prøvde jeg å "lage" sånn lasagne fra pakke som selges i butikken. Men når jeg tar den ut av ovnen så er fortsatt platene veldig harde selv om den har stått så lenge som den skal i ovnen.Osten var veldig god farge på. Hva gjør jeg for å unngå at platene er så harde når den er ferdig? Anonymous poster hash: 99784...8f8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Du må passe på at de ikke er i kontakt med hverandre, at d er godt med saus i mellom Anonymous poster hash: 0e3fb...7c1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Steke den lenger, og ta på ost kun de siste minuttene. Et triks for raskere ferdig lasagne er å ha pastaplatene 10 sek i kokende vann først. Anonymous poster hash: 41a36...cb8
overlord Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Dropp posen! Bruk Gordon Ramsay sin oppskrift! Verdens beste! Hellstrøm sin er også god. Men ja, det må være nok saus og osten kan med fordel tas på siste halvdel av steketiden.
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Med toro sin skjer det alltid syns jeg. Mye bedre og lage hjemmelaget, lett er det også
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Skyll dem godt i lunka vann før du legger dem oppi Jeg har flere lag uten at de blir harde. Men lager ikke pakke da.
Mia_73 Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Lasagneplater trenger væske, for lite saus gjør at de ikke får det og forblir harde. Syns at lasagne fra pakke smaker horribelt, det er verdt de ekstraminuttene å lage selv.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Dropp posen! Bruk Gordon Ramsay sin oppskrift! Verdens beste! Hellstrøm sin er også god. Men ja, det må være nok saus og osten kan med fordel tas på siste halvdel av steketiden. Gordon Ramsay sin er nydelig, og så enkel å lage:-) Anonymous poster hash: 46305...6de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå