Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg har hatt ekstraslag på hjertet siden mars i år. Det føles som det er hele tiden, men er målt til ca 850 pr døgn med 1-døgns EKG. Jeg har prøvd betablokker i to perioder, men ble så deprimert og trøtt av dem at jeg valgte å slutte. Jeg har hatt utredning hos hjertespesialist tidligere, og nå står jeg på venteliste igjen for videre utredning fordi ekstraslagene kom tilbake når jeg sluttet med betablokkeren. Jeg blir helt gal av å ha det sånn her. Jeg er kjempesliten hele tiden. Jeg kjenner ekstraslagene veldig godt, hvert eneste et av dem. Jeg har kuttet ut kaffe, alkohol og sukker på eget initiativ, og begynt å trene flere ganger i uken. Ingenting hjelper... Flere som har det sånn? Hva gjør du for å holde ut? Anonymous poster hash: 6abf1...992
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg har noen tusen ekstraslag i døgnet, og kjenner som deg godt hvert slag. Det er ikke så mye å gjøre med, egentlig - for meg er det så vanlig at jeg ikke tenker særlig over det. Så lenge du er utredet og det ikke er gjort funn som legene er bekymret over (og det virker det vel ikke å være hos deg?) så er det ikke så mye mer å gjøre enn det du allerede har gjort. Det eneste jeg kan komme på er om du har sjekket deg for vitamin/jernmangel? Enkelte mangeltilstander kan forverre ekstraslag. Anonymous poster hash: e3a47...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå