Gå til innhold

ny kjæreste


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min nye kjæreste har en veldig god venninne.

Jeg vet at han var veldig forelsket i henne for noen år siden. Dette fortalte han til henne og hun sa at det nok aldri blir de to.

Likevel kjenner jeg sjalusien når han snakker med hun/er med hun. Man vet jo aldri selv om han sier at han elsker meg.

Setter pris på gode tips for å få vekk sjalusien slik at kanskje jeg og kan bli venninne med hun.

 

Anonymous poster hash: a8723...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har mannfolk med venninner og har kjent på sjalusien?

 

Anonymous poster hash: a8723...dbe

Skrevet

Jo, og det viste seg at han hadde pult flesteparten av dem.



Anonymous poster hash: 94c6a...7e7
Skrevet

Du bør finne ut hvilket forhold han har til henne. Her hadde samboer en venninne som viste seg å være dødsforelsket i ham og som han til slutt var utro med. Dama er slik at hun henger seg på alt med penis og har ikke hatt kjæreste eller samboer på over 8 år, skikkelig desperat. Etter at vi kom oss gjennom utroskapen har han fortsatt to venninner, men den ene er gift og den andre er verken desperat eller interessert i ham, så dem er jeg helt trygg på. Men hadde ikke godtatt flørting med venninner.



Anonymous poster hash: 6bc2c...948
Skrevet

Jeg er ganske sikker på at han ikke har hatt sex med henne. Det jeg sliter mest egentlig er hva hans følelser for henne egentlig er.

Hun er en penere og en mer spennende person enn meg.

 

Anonymous poster hash: a8723...dbe

Skrevet

Hvorfor er de så close når han er sammen med deg?

 

 

Anonymous poster hash: d2cf4...496

Skrevet

Slik er livet - du kan vanskelig styre hvem din manns venner er. Det et i mine øyne noe du må lære deg å stole på. Å be han kutte ut venner er en bommert.

 

Min mann har noen gamle og noen nye venninner - han har hatt en natt med den ene- det betyr jo egentlig ikke noe (litt rart, men...) det er slik det er. Jeg er ikke sjalu eller mistenker noe.

 

Anonymous poster hash: 8306f...8da

Skrevet

Mmmh, ja du kan ikke styre livet til han. Men, jeg hadde vært veldig skeptisk. Han er nok forelsket i henne enda. Men, han vet at det ikke skjer noe, så han legger følelsene til sides, slik at han kan være venn med henne. Også er han sikkert forelsket i deg også. 

 

Men, med tanke på historien de har, så hadde jeg sagt at jeg ikke var komfortabel med at de to var venner. 



Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9
Skrevet

 

Mmmh, ja du kan ikke styre livet til han. Men, jeg hadde vært veldig skeptisk. Han er nok forelsket i henne enda. Men, han vet at det ikke skjer noe, så han legger følelsene til sides, slik at han kan være venn med henne. Også er han sikkert forelsket i deg også.

 

Men, med tanke på historien de har, så hadde jeg sagt at jeg ikke var komfortabel med at de to var venner.

 

Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9

Det er jo et kjempedårlig utgangspunkt for et nytt forhold!!! Hadde jeg fått beskjed av en ny kjæreste om å droppe enkelte av mine venner (eller alle mine mannlige venner) hadde det vært den nye kjæresten som hadde blitt valgt bort...

 

Anonymous poster hash: 8306f...8da

Skrevet

 

Mmmh, ja du kan ikke styre livet til han. Men, jeg hadde vært veldig skeptisk. Han er nok forelsket i henne enda. Men, han vet at det ikke skjer noe, så han legger følelsene til sides, slik at han kan være venn med henne. Også er han sikkert forelsket i deg også.

 

Men, med tanke på historien de har, så hadde jeg sagt at jeg ikke var komfortabel med at de to var venner.

 

Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9

Det er jo et kjempedårlig utgangspunkt for et nytt forhold!!! Hadde jeg fått beskjed av en ny kjæreste om å droppe enkelte av mine venner (eller alle mine mannlige venner) hadde det vært den nye kjæresten som hadde blitt valgt bort...

 

Anonymous poster hash: 8306f...8da

 

Ja,men det er jo uansett ikke et godt utgangspunkt for forhåldet at han mest sannsynlig er forelsket i en annen dame. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9

Skrevet

 

 

 

Mmmh, ja du kan ikke styre livet til han. Men, jeg hadde vært veldig skeptisk. Han er nok forelsket i henne enda. Men, han vet at det ikke skjer noe, så han legger følelsene til sides, slik at han kan være venn med henne. Også er han sikkert forelsket i deg også.

 

Men, med tanke på historien de har, så hadde jeg sagt at jeg ikke var komfortabel med at de to var venner.

 

Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9

Det er jo et kjempedårlig utgangspunkt for et nytt forhold!!! Hadde jeg fått beskjed av en ny kjæreste om å droppe enkelte av mine venner (eller alle mine mannlige venner) hadde det vært den nye kjæresten som hadde blitt valgt bort...

 

Anonymous poster hash: 8306f...8da

Ja,men det er jo uansett ikke et godt utgangspunkt for forhåldet at han mest sannsynlig er forelsket i en annen dame.

 

 

 

Anonymous poster hash: 0ff5b...1f9

Hvem sier at han er forelsket i henne? Det er ikke han og ikke HI... Jeg antar derimot at noen har "lagt alle kort på bordet" - noe denne kjæresten kanskje ikke skulle gjort.

 

HI du må bare velge hva du vil - avslutte nå før du vet noe som helst - da risikerer du ingenting, men du mister også muligheten til et fint forhold. Eller du bestemmer deg for å stole på kjæresten inntil det motsatte er bevist.

 

Anonymous poster hash: 8306f...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...