Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Har en liten sønn på 2 år. Han har vært forkjøla over lengre tid. På lørdag kom feberen, men feberfri på søndag. Ble ringt etter fra barnehagen på mandag -feber. Sykt-barn-dag i går, null feber, så barnehage igjen idag. De sa han var sliten, hoster så mye at han ikke fikk sove, generelt trøtt og litt utilpass. Ulikt han. Han sover dårlig om natta pga hoste. Ville du holdt han hjemme fra barnehagen? Og tatt enda en sykt-barn-dag? Jeg får så dårlig samvittighet overfor jobben, samtidig som jeg får dårlig samvittighet overfor sønnen min... Jeg har ikke brukt alle sykt-barn-dagene i år, barna mine er sjeldent syke...men liker ikke å spekulere i å "bruke dem opp" heller... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 66af8...620
Tyra79 Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Hadde holdt han hjemme!! Det virker som om den lille kroppen har godt av å holde seg i ro. Blir fort mye bråk og uro for ham i barnehagen. Bhg er vel kanskje også stengt på fredag? Da får han i såfall langhelg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Hvorfor stengt på fredag?? Anonymous poster hash: da75c...771
annesmil Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg hadde holdt han hjemme. Høres ut som om han blir nesten frisk, men så syk igjen pga at det er "tøft" å være i bhg. Med tøft mener jeg at det er mye baskelusker som står klar til å "angripe" en liten kropp med utslått imunforsvar, mye aktivitet og sikkert en del ute i høst vær. Hold han hjemme til han er frisk, helt frisk. Så slipper du kanskje mange små syke dager videre utover vinteren. God bedring!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg ville også holdt ham hjemme. I samvittighetskampen mellom jobb og barn bør barna vinne Anonymous poster hash: 1d167...321
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Ikke fri på fredag nei. Jeg tenker jo også som så at kroppen ikke helt tåler "kjøret" i barnehagen.... Tror jeg må prøve å riste av meg litt dårlig samvittighet ifht jobben... HI Anonymous poster hash: 66af8...620
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Jeg hadde holdt han hjemme.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Barn kommer alltid før jobb. Du er ikke uunnværlig på jobb,men det er du som mamma. Anonymous poster hash: b50c4...98d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 Har en liten sønn på 2 år. Han har vært forkjøla over lengre tid. På lørdag kom feberen, men feberfri på søndag. Ble ringt etter fra barnehagen på mandag -feber. Sykt-barn-dag i går, null feber, så barnehage igjen idag. De sa han var sliten, hoster så mye at han ikke fikk sove, generelt trøtt og litt utilpass. Ulikt han. Han sover dårlig om natta pga hoste. Ville du holdt han hjemme fra barnehagen? Og tatt enda en sykt-barn-dag? Jeg får så dårlig samvittighet overfor jobben, samtidig som jeg får dårlig samvittighet overfor sønnen min... Jeg har ikke brukt alle sykt-barn-dagene i år, barna mine er sjeldent syke...men liker ikke å spekulere i å "bruke dem opp" heller... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: 66af8...620 Holdt ham hjemme, helt klart. Anonymous poster hash: 1bd0e...84d
Tyra79 Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Hvorfor stengt på fredag??Anonymous poster hash: da75c...771 [/ Det er planleggingsdag her i distriktet, både skole og bugner stengt! Dersom HI bor i Rogaland, er kanskje bhg til sønnen også stengt ;-)!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #13 Skrevet 12. november 2014 Her er det takk og pris enighet om at jeg bør holde ham hjemme. Har en sjef som ikke er spes god på personalpolitikk, og viser tydelig "misnøye" når noen har syke barn... Ringte for å si ifra istad, og fikk bl.a som svar "vi kunne trengt deg på jobb". Takk, det vet jeg, sa jeg. Men sønnen min er syk og sånn er det bare. Han er en god sjef på andre områder. HI Anonymous poster hash: 66af8...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå