Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Fikk mitt andre barn for 3 uker siden og jeg er tynnere nå enn før graviditeten!:-D "Alle" sa at jeg med nummer 2 så var magen såååå vanskelig å få bort, men allerede samme dag jeg fødte var den helt flat igjen....det hadde jeg ikke trodd. Gleder meg til å handle nye klær nå:-D Flere som bare krympet inn med en gang?? Anonymous poster hash: 61a69...c3c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Rister på huet av hele innlegget ditt! Anonymous poster hash: ffe26...94f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Dagen etter fødselen var magen borte, men det var min første, da. Men jeg var fortsatt ikke slank, men satset på at ekstra kilo skulle "ammes" bort, men slik ble det ikke... Jeg ble større under ammingen, så nå får vi se om det går motsatt vei når jeg har sluttet. Har ellers ikke endre noe på kostholdet, gikk lite opp i vekt i svangerskapet, er ikke overvektig, men er veldig slapp og posete i kroppen... Så bra at du er fornøyd og gleder deg til å shoppe!! må være helt fantastisk! Anonymous poster hash: 54343...ee9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Rister på huet av hele innlegget ditt! Anonymous poster hash: ffe26...94f Må da være lov å være glad over at kroppen raskt kom tilbake til det normale etter fødselen?? Anonymous poster hash: 54343...ee9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Rister på huet av hele innlegget ditt! Anonymous poster hash: ffe26...94f Må da være lov å være glad over at kroppen raskt kom tilbake til det normale etter fødselen?? Anonymous poster hash: 54343...ee9 Utrolig rart å ha fokus på sitt eget utseende rett etter en fødsel. Hadde trodd dette var et innlegg om å elske kroppen sin fordi den hadde båret frem et barn. Anonymous poster hash: 13e92...c52
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 hehehe skjønte det kom til å komme slike kommentarer!;-) Klart jeg er stolt og glad i kroppen min for at jeg har klart å båret frem to flotte barn som jeg er så uendelig stolt av! Hadde ikke brydd meg om jeg hadde endt opp med "bollemage" og noen kilo ekstra, MEN når man forventer noe og ender opp med noe helt annet i positiv retning så er det vell okey å elske kroppen sin for det også??? Anonymous poster hash: 61a69...c3c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Signerer hun over her. Jeg var også sikker på at det gjaldt hvor stolt man var av kroppen som har produsert et helt annet menneske. Men neida, her var det kilo og flat mage som var i fokus.... *rister også på hodet* Og før du begynner, jeg var også rett ned etter fødsel. Anonymous poster hash: 3c3ee...1be
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Rister på huet av hele innlegget ditt!Anonymous poster hash: ffe26...94f Må da være lov å være glad over at kroppen raskt kom tilbake til det normale etter fødselen??Anonymous poster hash: 54343...ee9 Utrolig rart å ha fokus på sitt eget utseende rett etter en fødsel. Hadde trodd dette var et innlegg om å elske kroppen sin fordi den hadde båret frem et barn. Anonymous poster hash: 13e92...c52 jeg er helt enig og det er derfor jeg rister på huet! Av en eller annen merkelig grunn så får jeg opp bilde av en ung og litt for selvsentrert mor! Skyt meg hvis jeg tar feil, men jeg blir bare provosert over slike tåpelige innlegg om hvordan kroppen er rett etter fødsel! Anonymous poster hash: ffe26...94f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Blei også fort slank etter svangerskapet. Alt for slank. Mistet 10 kg på 2 uker - svangerskapskg på 7 kg, så 17 kg til sammen. Hver heller stolt at du har bært frem et barn ikke at magen din er flatere nå enn før. Anonymous poster hash: 1ab9b...7e6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #10 Skrevet 12. november 2014 er det ikke bra at man er fornøyd!?!hum.....så leit at noen ikke kan glede seg på andres vegne... som sagt i det forrige svaret mitt så hadde jeg brydd meg fint lite om jeg hadde litt ekstra etter fødselen.... og selvsentrert har jeg aldri vært.............................................. Anonymous poster hash: 61a69...c3c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 og KLART det er jo helt fantastisk at man er så heldig å få kunne bære frem barn!Missforstå meg rett!:-D Anonymous poster hash: 61a69...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå