Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Vi har nettopp flytta fra hverandre, har barn saman. Vi har et felles konto med hvert vårt bankkort. Burde vi beholde dette? For rask overføring av penger om det er noe mtp barna? Eller burde det være unødvendig? Anonymous poster hash: 287da...aba
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Nei, sørg for å skille alt økonomisk. Anonymous poster hash: 95d37...9d1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Ok den er god, da skal jeg fikse det med banken! Takk Anonymous poster hash: 287da...aba
QueeenBeee Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Holder med anonym over her. Skill alt som skilles kan, så slipper du komplikasjoner. Dersom du "mååååååå" ha en konto med tanke på barna så opprett en helt ny en og ha klare linje og regler. Ved første brudd på reglene så slett kontoen.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Holder med anonym over her. Skill alt som skilles kan, så slipper du komplikasjoner. Dersom du "mååååååå" ha en konto med tanke på barna så opprett en helt ny en og ha klare linje og regler. Ved første brudd på reglene så slett kontoen. Tror vel egentlig vi ikke må ha en. Det hadde vært positivt for han kanskje som ikke er så økonomisk av seg, men jeg har nok ikke bruk for det... Jeg tror jeg bare sletter den jeg! Anonymous poster hash: 287da...aba
QueeenBeee Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Holder med anonym over her. Skill alt som skilles kan, så slipper du komplikasjoner. Dersom du "mååååååå" ha en konto med tanke på barna så opprett en helt ny en og ha klare linje og regler. Ved første brudd på reglene så slett kontoen. Tror vel egentlig vi ikke må ha en. Det hadde vært positivt for han kanskje som ikke er så økonomisk av seg, men jeg har nok ikke bruk for det... Jeg tror jeg bare sletter den jeg! Anonymous poster hash: 287da...aba Der har du det med en gang. Han er ikke så økonomisk av seg og da er sikkert kun snakk om tid før han begynner å "låne" penger av kontoen til egne ting. Skummelt slikt :/
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Anonymous poster hash: 287da...aba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå