Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Skal selge bilen min i dag. Ny eier fikser kjøpskontrakt, det er greit det. Det er en bil til 25 000. Dem sier at de skal overføre penger til meg etter at bilen er hentet, går det bra tro? vet jeg spør dumt, men jeg tenker at jeg har vognkort del 2 her, og leg leverer ikke det fra meg før pengene er på konto. Er jeg sikra da? Trenger bare andres synspunkter. Plis Anonymous poster hash: b8e02...3b8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Du må ikke finne på å levere fra deg bilen før pengene er overført til deg Du må heller ikke gi fra deg vognkort del 2. Dette er salgsmeldingen som ny eier skal fylle ut og signere på. Salgsmelding del 2 skal signeres av deg som tidligere eier og ny eier :)Du må du selv levere på biltilsynet Så får kjøper krav om omregistrering innen 3 dager. Hilen ei som jobber i bilbutikk Anonymous poster hash: 2157f...3b6
Førstemann Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Signerer hun over her! Du må IKKE levere fra deg bilen før du har fått penger!
kråkemamma Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Ikke lever fra deg bilen før pengene er på konto...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg fikk endelig mot til meg å sendte melding og sa at de måtte overføre pengene mens jeg så på før jeg kunne gi fra meg nøklene til bilen. Det var heldigvis helt i orden, Takk. HI Anonymous poster hash: b8e02...3b8
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Tusen takk for svar alle sammen. Jeg fikk endelig mot til meg å sendte melding og sa at de måtte overføre pengene mens jeg så på før jeg kunne gi fra meg nøklene til bilen. Det var heldigvis helt i orden, Takk. HI Anonymous poster hash: b8e02...3b8 Men kjærevene! Du vet vel at man kan avbryte overføringen senere i nettbanken sant? Det kan jeg gjøre på nettbanken min(skandiabanken) Anonymous poster hash: 7983e...d8f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Overlevering gjøres på biltilsynet mot kontanter! Anonymous poster hash: b7475...9c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå