Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Jeg klarer ikke legge fram meg tanken om at jeg er gravid...går på hormonspiral og har blødninger jevnlig. jeg har blødd etpar ganger i mnd etter at jeg fikk satt inn spiral i juli. Så ingenting som tilsier at jeg skal være gravid. Men! Magen vokser på samme måte som mine forrige graviditeter, jeg er så hissig at jeg blir paff selv, jeg er svimmel og trett, luktesansen jobber på fullgir og sist men ikke minst blir jeg rør for absolutt ingenting. Fikk tårer i øynene av å se reklame for et juledeksel for iphone... (der sto det"baby it's cold outeside!"...) har vært hos lege og tatt blodprøver for det meste, inkludert graviditet.Men får ikke svar på noen dager ennå. Og jeg skjønner at jeg nok ikke er gravid, men jeg greier ikke overbevise meg selv. Er det noen der ute som har erfaringer? Enten med å vere gravid uten å vite det, eller å innbille seg graviditeter uten å vere gravid? Anonymous poster hash: cb13f...d4a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 En venninne av meg hadde det litt på samme måte som deg faktisk. Hun fikk også enorm mage, og det så ut som om hun var høygravid til slutt. Årsaken var at hun reagerte veldig kraftig på spiralen..... når hun tok den ut ble ting som før igjen. Anonymous poster hash: 3c1e4...f2c
shewolf Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Helt utrolig hvor mye tankekraft kan gjøre med kroppen. Hvis jeg sier at du skal fokusere på tuppen av nesa. Bruk all energien din på tuppen av nesa. Kjenner du at det kiler litt? Det gjør det hvertfall hos de fleste. Jeg er der selv, hvor enten kroppen har begynt å produsere mer hormoner rundt eggløsning og gir meg symptomer, eller jeg innbiller meg fordi jeg innerst inne så gjerne vil ha et barn til Jeg blir kvalm, hoven i magen (fått spørsmål om jeg er gravid), ekstremt trøtt, kan smake/lukte annerledes, få lyst på ting jeg ikke vil ha til vanlig, griner av alt osv. Mye av det samme som da jeg var gravid. Men så kommer mensen.. Har også spiral og synes symtpomene har blitt mye sterkere etter at jeg fikk den inn. Mulig den påvirker på en eller annen måte. Lykke til med prøvesvar. Dessverre tror jeg det er mulig å bli tilnærmet gravid uten å være det.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Jeg tror også spiralen har skylda, egentlig, og godt å høre at andre opplever slike "graviditeter" jeg vil også ha et barn til, men for alles del skal vi vente noen år først. Sikkert det ønsket i tillegg til ekstra hormoner i spiralen og frykt for å legge på meg (viss jeg er gravid har jeg en forklaring på det...) Anonymous poster hash: cb13f...d4a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 For en tid tilbake hadde jeg det sånn. Jeg fikk lyst på en ting jeg egentlig ikke liker og KUN har spist i mine tre svangerskap. Dagen etter var jeg kvalm da jeg sto opp, og da begynte tankene og spinne selvom jeg egentlig visste at jeg ikke kunne være gravid. Likevel begynte jeg å kjenne på alle mulige svnagerskapssympomer, selv ting jeg ikke har hatt antydning til i mine tidligere svangerskap. Etter tre uker fikk jeg nok av å tenke på og å føle meg gravid, så jeg kjøpte en test. Den var selvfølgelig negativ. Dagen etter var jeg symptomfri:) Tankens makt... Jeg vet fremdeles ikke hvorfor jeg fikk så ufattelig lyst på denne tingen jeg kun spiser når jeg er gravid, og som satte i gang hele prosessen... Ikke har jeg lyst på en ny baby heller Anonymous poster hash: bb89d...984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå