Gå til innhold

Når bestiller man første time for kontroll??


Frumamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ringte denne uken å bestilte. Fikk time hos fastlege i uke 12 for å ta blodprøver etc.

Privat ul i uke 12 også. Og jordmortime i uke 16.

 

Er i uke 8 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed å ta det mellom uke 8 og 12. Ringte fastlegen med en gang, da min lege kun jobber halv tid så avtaler bør bookes i god tid. Samtidig som jeg er avhengig av å time det med hjemmekontor i jobben fordi jeg pendler. Så eneste mulighet før nyttår ble da allerede i uke 9, men det var visst helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte ikke om noe da jeg ringte jeg, avtalte bare legetime... De spurte ikke heller - det pleier de å gjøre. Spørs om det var noen nye i telefonen. Fikk time den 3. desember. Ikke helt sikker på hvor jeg er da, men det kan jo legen fortelle meg. ;) Dersom jeg holder ut til da uten å bli "syk", så priser jeg meg lykkelig. Kommer til å ha med urinprøve. Dersom jeg får et ok svangerskap så blir det nok flest turer til jm, for legen har ikke så god peiling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i begynnelsen av desember, da er jeg 9 1/2 uke på vei. Fikk også beskjed om mellom uke 8 og 12 :) Kjenner jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk time i uke 11 - altså første uka i januar. Men fikk beskjed om å ringe dersom noe dukket opp som skulle tilsi time tidligere! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til fastlege i morgen 4+4 om det stemmer. Også skal jeg da få henvisning til ul relativt kjapt. Har risiko svangerskap som skal følges godt opp så er mye greier fremover nå... Men gøy da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til lege på fredag. Er 6+1 i dag. Har lavt stoffskifte og skal ha ekstra oppfølging pga dødfødsel og prematur fødsel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen på mandag, er da i uke 5. Skal også på kontroll hos prøverørs klinikken i uke syv. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...