Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #1 Skrevet 12. november 2014 Er det noen her som kan kjenne på kroppen at de har eggløsning? Jeg har alltid hatt ekstra sensitiv hud i en bitteliten periode(1-2dager) hver mnd..er det noen andre som har opplevd det samme? Anonymous poster hash: bee19...9ac
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #2 Skrevet 12. november 2014 Jeg har så smerter i eggstokken at jeg er helt krumbøyd og ikke klarer rette meg ut, det er kjempevondt, må ta smertestillende. Smertene varer ca en halv dag, og mensen kommer nøyaktig 14 dager senere. Jeg har ikke menssmerter da, bare når jeg har eggløsning. Anonymous poster hash: 7278d...141
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #3 Skrevet 12. november 2014 Ja, jeg har masse EL-slim og er veldig våt der nede. Pluss litt stikking i eggstokken, og tyngdefølelse. Varer i 2 dager ca Anonymous poster hash: 6f82a...a8d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Har det på samme måte som #2 her oppe. Utrolig vondt i ene eggstokken, skifter side fra gang til gang. Kan våkne av det midt på natten, og må ta smertestillende om jeg skal ha mulighet til å sove mer. Anonymous poster hash: 7b205...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå