Gå til innhold

Hvor lenge varte svangerskapskvalmen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og varierte intensiteten på den i ukene det stod på?

Anonymous poster hash: ab77b...9d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra uke 5 til uke 16. Husker det var omtrent like grusomt hele tiden, og føltes som om det skulle vare for alltid. I slutten ble jeg psykisk og fysisk sliten av å være så dårlig hele tiden og ikke vite om det skulle gå over snart. Det var hardt, og det var verdt det!

Skrevet

Fra uke 5-6 til uke 40 (fødsel)...

Anonymous poster hash: 0d175...052
Skrevet

Uke 5 til uke 15

Anonymous poster hash: dca65...ac7

Skrevet

13:26 her.. Og den var like intensiv hele tiden.

Anonymous poster hash: 0d175...052
Skrevet

Mellom uke 7 og 11.. Gikk fort over sånn sett, men grusomt da det sto på. Spesielt på kvelden uæææ...

Anonymous poster hash: 1a126...fe4

Skrevet

Takk for svar dere :) ser det er forskjell fra person til person! Jeg vil sammenligne det som en ekstrem hangover, skikkelig skikkelig uggen hvor ingenting frister å spise, samtidig så er det det eneste som hjelper for å dempe den! Men det er så verdt det hvis alt er bra med den lille i magen :)

Anonymous poster hash: ab77b...9d2

Skrevet

Kvalmen kom i uke 3, nesten en uke før forventet mens. Ble kraftigere og kraftigere, brekningen kom i uk 5-6 og varte til litt ut i femte måned. Da fikk jeg et par måneder hvor jeg ikke brakk meg og som kvalmen kom bare om jeg var veldig sliten eller hadde lavt blodsukker. Siste 3 ukene før fødselen kom kvalmen ganske intenst tilbake, døgnet rundt, men jeg brakk meg ikke.

Jeg var helt avmagret etter at ungen var født.

Anonymous poster hash: 8ab3e...46f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...