Gå til innhold

hva skal dine barn få til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt blank.. har en ett åring og en treåring:)

Anonymous poster hash: 7391e...9bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Treåringene vår får akebrett. En ettåring er like spent på papiret som på gaven, så du kan gi hva som helst i grunnen ;)

Skrevet

Treåring i entall ;) autocorrect....

Skrevet

Her blir det slalomski på både 4 og 8 åring.

Anonymous poster hash: ee93b...405
Skrevet

9åringen ønsker seg vist mest penger. Skal vist kjøpe seg ny pc, så hun tror jeg får penger om ikke noe annet kommer på ønskelista jeg heller vil gi.

11åringen ønsker seg mye forskjellig. Men nå vurderte hun om hun skulle ønske seg penger og kjøpe seg en saxofon, så får se om det ønsker blir mer aktuelt. Hun har igrunn lenge hatt lyst på egen, ikke den hun låner av korpset. Så da får hun nok penger og jeg kjøper en bag utenom for dette ønsket er litt større enn vanlig. (Har en fast sum ungene får for hvert år, men om det er spesielle ting kan vi gå litt over. Og kommer veldig snn på hva det er. Slik som penger må de ønske seg penger og spare resten til)

Hadde planer om skidress og litt annet helt til ønskene ble litt endret, lenge til jul enda.

De to andre blir det noe på ønskelista tenker jeg. Bøker, klær, pc spill, ps3 spill er som oftes på ønskelista der.

Barnebarnet har jeg kjøpt en leke til, og kjenner jeg meg og mannen rett så blir det nok mer. Bursdagsgaver er alt under planlegging, det blir en tøff lekebil. En slik vi ville ha til våre unger, men det ble aldri slik og de var så dyre når vi hadde små barn. Men nå er vi besteforeldre og kan skjemme bort, må bare finne den vi er enige om. (Hva moren sier har ingen betydning, for vi vil kjøpe en kul en. )

Anonymous poster hash: f05c2...569

Skrevet

5 åringen får kompaktkamera, hun har brukt mitt eldgamle i evigheter og det streiket i sommer. Så regner med at hun blir ekstatisk. Kjøper selvfølgelig et brukt kamera og litt klær vedsidenav. Hun på 3 mnd får noen tyggeleker og andre fargerike ting! :)

Anonymous poster hash: 3561b...46c

Skrevet

3-åringen får kulebane og snowracer. Da han var 1 ble han glad for alt som lagde lyd. ;)

Anonymous poster hash: ebf2b...09d
Skrevet

4åring får ski. Ettåring får gåbil.

Anonymous poster hash: fdf4f...267

Skrevet

6 åringen får Lego StarWars skip, 10 åringen får iPhone 5.

Skrevet

3,5 åringen får bilbane av meg. Også vet jeg at besteforeldrene skal se etter en brannbil til han :)

Skrevet

Treåringen får snowracer og playdough til å få formiddagen til å gå fort:)

Anonymous poster hash: fbff2...312

Skrevet

Jenter på 4,5 og 7. De får Baby Annabell-dukker + utstyr til.

Anonymous poster hash: ba9a9...ee1
Skrevet

Min snart-treåring har bursdag på lille julaften. Hun skal få en interaktiv bjørn "Bruno", litt Playmo, ski og snowracer :) da hun var ett år fikk hun et lekepiano med små dyr som danset når hun spilte på det og det var superstas, hun leker med det ennå 😝

Anonymous poster hash: 6bb41...8f2

Skrevet

Mine 3 jenter får Elsa utkledningskjole,elsa sko,parykk og blå elsa hansker. De får også Elsa/Anna dukke hver. I tillegg får hun eldste på 9år minecraft bamser og de minste lodde og Linn bamsen.

Anonymous poster hash: 400df...e10

Skrevet

Femåringen får lego, antageligvis Star Wars. Babyen får ingenting, kun litt penger inn på en konto i mitt navn.

Skrevet

7 åringen får 2-3 lego city byggesett

4 åringen får 2 lego duplo byggesett.

Så skal vi kjøpe Playstation 4 som gave til oss alle.

Anonymous poster hash: 4b86d...0c3

Skrevet

7 åringen får en stor lego minecraft og 500 kr. Vi reiser til en storby i julen.

13 åringen får 1000 kr og en liten ting.

Anonymous poster hash: 61dcd...18d
Skrevet

gutten min på 3 år får trommsett og filmen: "postmann pat blir kjendis" som vi har sett 4 ganger på kino.

Anonymous poster hash: c53fd...1af
Skrevet

Leker litt med tanken å kjøpe tv til de på rommet. Vi har ikke noe mulighet for at de kan sette seg på noe loftsstue eller kjellerstue, så hadde vært ålreit når de har venner på besøk...

Anonymous poster hash: c1713...82e
Skrevet

2-åringen vår får kjelke :) Du kan jo gi et sånn babyakebrett til minsten? Jeg så noen superfine ski på en lekebutikk som man bare fester på vanlig sko. Det hadde kanskje vært noe til 3-åringen din? :)

Anonymous poster hash: 8633d...abb

Skrevet

2-åringen vår får kjelke :) Du kan jo gi et sånn babyakebrett til minsten? Jeg så noen superfine ski på en lekebutikk som man bare fester på vanlig sko. Det hadde kanskje vært noe til 3-åringen din? :)

...på Yes vi leker :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Min 2 klassing får masse ny lego (3 lego city/chima sett), 2 bøker, nytt alpinutstyr og et playstation 4 spill.

4 åringen får mer Kaptein Sabeltann effekter, duplo byggesett, 2 bøker og et playstation 4 spill.

1.5 åringen får dukkevogn (sånn dypvogn ) og babydukke. Sikkert et par småting ved siden av.

Til familien fra husnissen kjøper jeg nok et par nye brettspill. Vi elsker å spille brettspill

Skrevet

Regner med det blir tunnel og tog til briotogbanen. Han er 2 år

Anonymous poster hash: 282a8...f99
Skrevet

Hun får et kjempekoselig skilt til å ha på veggen sin, og en mascara😃 hun er 14😃

Skrevet

4,5 åringen får disney infiny spill (startpakke) og 1,5 åringen vet vi ikke helt enda, men hun trenger ny vinterdress og vinterjakke så vurderer det. broren trenger å vinterjakke, så kjøper nok alt det til de. Blir å ønske de masse ullundertøy av familie,

Anonymous poster hash: e193a...a36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...