Gå til innhold

Har du et godt forholdt til din søster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor godt forhold har du til din søster? Kan dere prate om alt?

Anonymous poster hash: c754b...450

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, langt i fra ;)

Anonymous poster hash: 5b933...9fb

Skrevet

Har greit forhold til alle søskene mine men det er på ingen måte sånn at jeg forteller de alt.

Er kun bestevenninen min jeg forteller alt til.

Skrevet

Godt forhold, forteller ikke alt. Til det har jeg mannen min.

Anonymous poster hash: 5327d...1e2

Skrevet

Bob bob, vie r veldig forskjellige. Men prøver forsatt og være en god storesøster.. Men er nok ikke det beste forholde nei.

Anonymous poster hash: ad6f0...452

Skrevet

Jeg kjenner ikke noen av søstrene mine :/

Anonymous poster hash: 00ad3...4b9
Skrevet

Stor aldersforskjell å ganske forskjellige.

Sier langt fra alt men prøver å ha et okei forhold :-)

Skrevet

Har tre søstre som jeg aldri har møtt. Skulle ønske ting var annerledes.  

Anonymous poster hash: 53da3...dde
Skrevet

Ja, har et veldig nært forhold til den ene, og et litt mindre nært til den andre. Men helt fint, har bare ikke så mye felles men er glade i hverandre.

Den nære søsteren snakker jeg med nesten daglig, vi støtter hverandre, snakker fag og personlige ting om hverandre. Har lik humor, likt verdisyn of felles interessere og veldig god kjemi. Hun er enormt viktig for meg. Litt sårt for den tredje søsteren at vi to andre er så nære, men prøver involvere henne når vi kan. Har dog nesten alltid dårlig samvittighet for forskjellsbehandlingen.

Anonymous poster hash: 97bc5...288
Skrevet

Jeg har tre søstre.

Hun som er 3 år yngre enn meg har jeg et veldig godt forhold til, hun er min beste venninne og vi kan snakke om alt.

De to neste er så mye yngre enn meg at jeg er mer som en tante enn en søster. Vi er på helt forskjellig stadie i livet og har lite til felles. Har et veldig godt forhold da, men ikke helt på venninnestadiet.

Anonymous poster hash: e2cdf...6ce

Skrevet

Har 2 stk, helt ok:) veldig glad i de ❤️ Hlad jeg har de

Anonymous poster hash: fc6b7...4a5

Skrevet

Vi har et greit forhold.

Men det varierer litt etter humøret hennes. Hun har ikke alltid hatt masse stabilitet i livet sitt og jeg stoler ikke 100% på henne dessverre.

Vi kan ha masse gøy sammen for det altså :D

Skrevet

Jeg og søstra mi er eneggete tvillinger, hun er min beste vennine og vet ting jeg ikke kunne fortalt mannen min.

Skrevet

Min søster er nesten 11 år yngre enn meg, og vi er veldig nære. Vi forteller hverandre alt, har samme humor og betyr mye for hverandre. 

Skrevet

Har et veldig godt forhold til begge mine søstre og vi har barn på samme alder som er veldig gode venner.

Anonymous poster hash: ed951...8e3

Skrevet

Det er 10 års aldersforskjell mellom meg og min søster, men hun er min aller beste venn. 
Vi snakker sammen daglig, og forteller hverandre absolutt alt! :) 

Anonymous poster hash: c754b...450
Skrevet

Har 3 yngre søstre, 1, 7 og 10 år yngre. Hadde ikke noe godt forhold da vi vokste opp, men nå i voksen alder har vi et supert forhold, kan prate om alt :) Så i dag er jeg veldig glad jeg har søsken ;)

Skrevet

Har et godt forhold til henne. Men vi er veldig forskjellige, og stor aldersforskjell. Men jeg kommer alltid til å være veldig glad i henne. Jeg har faktisk et mye bedre forhold til datteren hennes, hun er nærmere meg i alder, vi har samme interesser, og møtes ofte da vi bor nærme hverandre.

Anonymous poster hash: 6bfa7...3ea
Skrevet

Har 2 søstre, og vi er nærme i alder. Vi har alle et veldig godt forhold. Jeg har et bedre forhold til hver av dem, enn de har til hverandre dog.

Anonymous poster hash: 15485...afa

Skrevet

Jeg har en søster som er noen år eldre enn meg. Vi er veldig ulike på en del viktige områder(følelseslivet), selv om vi har litt lik humor og syn på ting. Forholdet vårt var greit frem til et par år siden da hun valgte å trekke seg helt ut av familien vår. Hun mener foreldrene våre har forskjellsbehandlet oss. Det har alltid vært en del sjalusi fra hennes side, da jeg tilsynelatende lever det perfekte liv og har fått til mye i livet. Jeg er veldig glad i søsteren min og håper at vi finner tilbake til hverandre snart.

Anonymous poster hash: 9ac9a...5ab
Skrevet

ikke i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 22aa7...c2b
Skrevet

Langt ifra. Dessverre...

Anonymous poster hash: f1608...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...