Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Tenker på sofa, skjenk, vitrineskap osv.. Anonymous poster hash: dc6fe...0fe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Tm design Anonymous poster hash: fdc1e...285
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 IKEA Anonymous poster hash: 93700...d71
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Sofa kjøpte vi akkurat på møbelringen, jeg som aldri ville kjøpe noe der. Er uendelig lang leveringstid om det i det hele tatt kommer. Bestilte spistestue der for mange år siden, etter ett halvt år gav jeg opp og ba om pengene tilbake. De to ukene ble lange. Nå hadde vi sofa så det gikk greit å vente enstund. Måtte vente noen uker lenger enn hva de sa, men den kom. Den var heller ikke montert slik vi bestilte den, men mannen var lei av å vente og gadd ikke å klage så han hadde en lang demonteringsjobb. Var dette han ville slippe. Men sofaen er veldig fin, og super fornøyd. Stolene vi kjøpte der på salg når vi så sofaen er veldig gode å sitte i, passer ypperlig til sofaen og stua vår. Disse var heldigvis utstillingsmøbler, så de fikk vi med oss med en gang. Har spisestue og hyller fra Ikea. Spisestua er jeg veldig fornøyd med. Passe str uten ileggsplater, og to ileggsplater så det kan bli mange rundt bordet. Litt breiere enn vanlig spisebord, så litt bedre plass. Men ikke veldig mye breiere så det ser ikke så stort ut. Bordet til stolene er fra ett lager til kommunen. Mannen har pusset opp en trommel han fikk. Den har blitt veldig fin og jeg satte hjul på den slik at den er enkel å flytte på og lett å få støvsuga rundt. Anonymous poster hash: bf12d...1ba
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 IKEA, living, skeidar, home & cottage Anonymous poster hash: 86fc3...1e1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Ikke på Jysk hvertfall... Har også dårlige erfaringer med Bohus. IKEA syns jeg har veldig god kvalitet! Handler helst der faktisk. Anonymous poster hash: 5bb36...dc4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Møbler kjøper jeg der jeg finner fine møbler. Gjerne brukt/antikk hvis jeg skal ha møbler uten tekstiler, eksempelvis bord, stoler og skap osv. Sofaene jeg har nå er kjøpt på Bohus, sengene er kjøpt på Bohus, Skeidar, Ikea og Møbelringen Kjøper ikke på Jysk pga kvalitet. Anonymous poster hash: 06e72...a8e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Brukt eller loppemarked. Ikke pga mangel på penger men fordi jeg vil ha en personlig stil. Alt blir pusset opp. Anonymous poster hash: 7a870...89b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Møbelringen, CoopObs bygg, Ikea, Living, arvet, fått, finn.no, loppemarked osv. Der jeg finner det jeg liker. Anonymous poster hash: 56950...29e
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. november 2014 #11 Skrevet 12. november 2014 Mange plasser. Liker godt ikea, men selv de har ikke alt Holder meg borte fra Jysk i alle fall.
MissYou Skrevet 12. november 2014 #12 Skrevet 12. november 2014 Sofa kjøpte jeg på Møbelringen, første og siste gangen jeg handler der. Dårlig service, altfor lang ventetid og løgner hele veien. Sofaen er jeg heldigvis veldig fornøyd med. Spisestuen er fra Riviera Maison, både bordet og stolene. Sofabord og konsollbord er fra Home&Cottage og resten av møblene jeg har er fra Madame, Living og samtlige nettbutikker.
Mia_73 Skrevet 12. november 2014 #13 Skrevet 12. november 2014 Sofa fra møbelringen, spisestue arvet fra oldemor, noen få ting fra ikea. har også kjøpt brukt bord og stoler til kjøkkenet da det viste seg at gutten kommer til å slå ihjel bordet med skje og gaffel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå