Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Noen som har erfaringer og veit Ca pris ? I litt over en uke i juletider? Er så skeptisk, eller har noen andre tips. De vi skal feire jul hos bor ett stykke unna, men den personen vil vist ikke at vi skal ha med oss hunden vår... Selv om den er stille og rolig. Og ligger for det meste og sover eller koser... Noen som har litt erfaringer eller tips? Anonymous poster hash: 218b3...a02 Anonymous poster hash: 218b3...a02
HvittHus Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Noen hunder tåler kennel bra, andre ikke. Hvem som ikke trives er det vanskelig å vite på forhånd. Vi måtte ha hunden vår på kennel i 6 dager pga begravelse i et annet land. Han kom hjem uten stemme stakkars, og vek ikke fra min siden de neste ukene. Personlig hadde jeg heller blitt hjemme enn å sette hunden min på kennel i jula. Det er ikke fordi kennel i seg selv er et dårlig tilbud, for mange har fine faciliteter, men pga stesset hunden kan komme til å bli utsatt for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå