Gå til innhold

Babyen på 7 mnd - utvikling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble 7 mnd den 6 denne måneden. Kan rulle begge veier (men er dog LITT bedagelig), støtter seg opp på armer på magen. Roterer rundt i sirkel på lekematten på rygg. Aker seg nesten av stellematten med hælene. Skal sies at hun ikke er så glad i å ligge på mage (helsesøster sa det ikke var pga låsninger, men kanskje litt pga latskap) men vi har øvd masse i det siste, og hun er flinkere nå og mer tålmodig på mage. Sitter aldri i ro på fanget, prøver å "sette seg opp" når hun er i vippestolen. nesten som sit-ups ;) Men hun setter seg ikke opp eller har antydning til det når hun ligger på gulvet. bør jeg da øve med henne på og sitte, skal man ikke la de finne ut av dette selv? Hun sitter i vogna og på fanget. Hun er en litt bedagelig baby som ikke åler seg enda, krabber eller kan sitte alene - men det er vel ikke bekymringsverdig enda? Vet man ikke skal sammenligne, men min eldste ålte seg i den alderen, reiste seg opp ved 8-9 mnd alder og gikk rundt bordet. Har ikke troa på at minsta blir og gjøre det! Jeg pleier også å ha henne på gulv uten matte under, i tilfelle hun vil prøve og åle seg. Ellers en blid, herlig og sosial baby som ler masse! Takk for svar :-) 

Anonymous poster hash: de820...53e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres helt normalt ut:) La barnet finne ut av ting selv. Plutselig er den bedagelige tiden over;)

Anonymous poster hash: 55c87...172

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...