Gå til innhold

Dere som vasker undertøy på 60 grader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere undertøyet?

Jeg har ikke noe som tåler mer enn 40 grader i følge vaskeanvisningen. Det siste jeg kjøpte (på undertøysbutikk) tåler bare 30 grader finvask!

Hvordan gjør dere det? Vasker på 60 uavhengig av hva som står på vaskeanvisningen?

Anonymous poster hash: 399c0...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det står 30 og 40 grader, så vasker jeg undertøyet på 60 grader. Det går helt fint. 

Anonymous poster hash: 13aed...7fe
Skrevet

Ja. Jeg vasker på 60 uavhengig av lappen. Tåler det ikke, så tåler det ikke.

Skrevet

Jeg kjøper det på Change. Det står 30 eller 40 grader på vaskeanvisningen, men jeg vasker alltid på 60 og det er like fint!

Anonymous poster hash: 291d5...c69

Skrevet

Jeg kjøper der de selger klær. Lindex, Cubus o.l.

Truser kjøper jeg ikke på rene undertøysbutikker.

Det står merket med 40°. Jeg vasker likevel på 60°.

Anonymous poster hash: 69464...076

Skrevet

Jeg kjøper kun bomullstruser og på Cubus, H&M ol. Ren bomull kan vaskes på 60 grader men noen ganger skriver de 40 grader for å være sikker på at det går bra. Dette ble tatt opp på TV2 hjelper deg en gang. Kjøpte truser av annet stoff før men de ble bare ødelagt på 60 grader. Gidder ikke bruke masse penger på dyrere truser som ødelegges ofte pga 60 grader, og jeg vasker ikke truser på lavere enn 60.

Anonymous poster hash: 0e2e8...ed4

Skrevet

Kjøper trusene mine på kappahl og mann og barn har velndet meste fra cubus. Vasker det på 95 grader jeg.

Skrevet

Jeg kjøper vanlige truser og bher og boksere på h&m. Mann og barn har fra andre plasser også.

Jeg vasker alt på 60 grader, og truser, boksere og string går ofte på 95 grader også. Det som ikke holder seg går i bosset. Jeg synes ikke undertøy blir rent nok på 30 - 40 grader.

Skrevet

Kjøper boxere/hipsters fra Stormberg. Bomull. Bomull kan kokes, hvis man vil, selv om strikken vel ikke liker det. Jeg har ikke bruk for klær som ikke kan vaskes skikkelig.

Anonymous poster hash: c8422...c0a

Skrevet

Kjøper på alle kjedebutikker, vaskes på 60 grader gjennomført. Har aldri sjekket vaskelappene.

Kastet nettopp en truse som minst var 5 år gammel, skulle vært hvit, var mørk grå. Nå var den slitt på alle vis, men har gjort nytten sin ;)

Anonymous poster hash: 56ede...ae1

Skrevet

Vasker alt på 60 uansett hva vaskeanvisningen sier. Undertøy som ikke tåler det er ikke verdt å ha. Har undertøy fra Pierre Robert, Kari Traa og Lindex.

Skrevet

Har vel i løpet av hele voksenlivet hatt ei truse son ikke tålte 60grader. Ellers har alt av både bomull- og finere truser alltid blitt vasket på 60, og ganger 95, her i huset. Har alltid gått fint, på tross av vaskelapp med 30-40grader. :-)

Anonymous poster hash: 5234d...3ac

Skrevet

Fyller dere maskin med kun truser?? For de fleste gensere/bukser etc skal vaskes på 40 grader

Anonymous poster hash: 9442c...edf

Skrevet

Har undertøy fra kjedebutikkene, type lindex og cubus. 

Vasker truser på 60 grader, også truser i blonder og silke.

De blir ikke ødelagt, men må sikkert bytte ut undertøyet oftere enn hvis jeg hadde håndvasket dem på 30 grader.

Skrevet

Vasker alt av truser på 60 grader, og vasker de sammen med sokker, håndklær og kluter.

Skrevet

Fyller dere maskin med kun truser?? For de fleste gensere/bukser etc skal vaskes på 40 grader

Vi er 6 i familien så det blir en del truser :) 

Truser, sengetøy, sokker, minstens bodyer og strømpikker blir vasket sammen (på 60 grader)

Håndklær på 95 grader.

Skrevet

Jeg vasker på 95 grader uansett. Mesteparten er i bomull da. Det tåler fint høy vask.

Anonymous poster hash: 6973c...d1d

Skrevet

Kokvasker dem med håndklær.

Anonymous poster hash: d028f...b65

Skrevet

Hehe, ikke noe rart så få har sex på dette forumet. Har dere kun kjedelige bomullstruser å vise mannen så er det ikke rart han mister lysta med årene. Eier dere ikke et eneste sett med sexy undertøy???

Anonymous poster hash: e799c...e6d
Skrevet

Fyller en maskin med sokker, bh-topper og truser, ja. Det tar ikke lang tid. Men klart, det krever jo at vi har ganske mange hver, og det har vi.

Anonymous poster hash: c8422...c0a

Skrevet

Hehe, ikke noe rart så få har sex på dette forumet. Har dere kun kjedelige bomullstruser å vise mannen så er det ikke rart han mister lysta med årene. Eier dere ikke et eneste sett med sexy undertøy???

Ja, jeg hsr kun kjedelige bomullstruser. Og vi har sex med klærne av!

Skrevet

Fyller dere maskin med kun truser?? For de fleste gensere/bukser etc skal vaskes på 40 graderAnonymous poster hash: 9442c...edf

Nei aldri nok truser til det, men jeg vasker neste alt på 60-95 grader bortsett fra mine gensere, bukser og noen av barnet sine blåser og mannen t-skjorter og bukser.

Så den fylles med håndklær, truser, boxere, mine singletter, barnets tights, gensere undertrøyer, t-skjorter og sokker. Hennes klær er alltid i bomull og brukes som fyll til maskiner med høy temperatur.

Ingen klær blir ødelagte og alt blir skikkelig rent. Om en hm tights blir ødelagt gjør det ikke noe, det slites ofte ut i bhg og lek og blir ofte skittent så det kokvaskes og kastes når det er stygt.

Skrevet

Så du gjør aldri noe ekstra for mannen overhode? Er ikke det kjedelig å aldri pynte seg for mannen? Selvfølgelig har man sex med klærne av, men det går jo an å flørte og ha forførende tone en gang i blant.

Skrevet

Så du gjør aldri noe ekstra for mannen overhode? Er ikke det kjedelig å aldri pynte seg for mannen? Selvfølgelig har man sex med klærne av, men det går jo an å flørte og ha forførende tone en gang i blant.

Jeg gjør masse ekstra for mannen jeg. Men det involverer ikke undertøy som bare kan finvaskes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...