Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 fikk påvist lus for ca 2 mnd siden og har tatt kur på kur og ikke sett noe levende, men mange egg . Barna har hatt en del egg. brungrå egg. som sitter HARDT. Har derfor dratt hvert hårstrå med dette på. Jeg har funnet et par egg, og tok kur på meg samtidig med barna. Hadde ingen til å sjekke meg, før idag. ( jeg tok permetin(?) den sterke...) for 1,5 uke siden ca. og idag når jeg ble sjekket, fant mannen kun 4-5 egg, KRITT hvite som bare datt av når man kom borti dem har ikke opplevd det på barna før ( de har ikke tatt den siste kuren som jeg tok. Ei heller permetrin eller hva den heter...) betyr det at de er døde? grer meg med kam hver dag så det er ingen levende. Men fikk litt sjokk av at de hvite ( som jeg ikke har vært borti før) bare datt av ... kan jeg senke skuldrene? Anonymous poster hash: e36da...1e4
Anyne Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Jeg lurer også på dette. Har spurt mange, og de fleste konkluderer med at de er døde...
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Altså de få barna har igjen er mørke, men LIMT fast til hårstråene ( ikke langt nede ved hodebunnen så ikke ferske). Alle sier disse har dødd ved hårkur de har fått ... Men de jeg hadde var helt hvite og falt av håret bare man tok borti dem... Slitt med dette en stund og har aldri sett lignende! Men som sagt tok kun jeg den sterkeste kuren , så kanskje det har noe å si? Kjøper nemlig en slik kur til barna imorgen så jeg har... Anonymous poster hash: e36da...1e4
Anyne Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Ja.. Tror også det har noe å si hvor langt eggene var kommet? Jeg hadde de som satt limt fast også, som måtte nappes/klippes ut.. Hadde ikke den sterkeste kuren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå