Gå til innhold

2 år og 4 mnd, plutselig umulig å legge!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig frustrerende! Vi har slitt sånn i over 2 år med både legging og at han våkner mye på natta. Har ligget sammen med han til han har sovna i lang tid. Så for et par måneder siden sluttet vi med dette. Var bare å lese litt, synge to sanger og så si god natt, han aksepterte dette med en gang. Sa bare "ha på lyset, ha opp døra". Så kunne vi gå ut.

Så for en liten uke siden snudde alt :( Vi fulgte samme rutinen, men da vi skulle gå ut begynner han å gråte. Reiser seg og løper ut av senga mens han gråter, så står han i døråpninga. Vi bærer han tilbake i senga og sier at han skal sove om og om igjen, men han blir bare mer og mer sint og vrang. Gir seg ikke! Står opp om og om igjen. Bruker flere timer på legginga :( nå sitter samboeren inne hos han, jeg blir frustrert av det og. For da lærer han at hvis han ikke gir seg så sitter vi der til han sovner, jeg orker ikke å sitte der en time hver kveld. Ender bare opp med at vi forsøker å liste oss ut så våkner han og vræler igjen, så er det på'n igjen med hele regla! Hva skal vi gjøre? Noen som har vært i samme situasjon, hvordan løste dere det? Føler meg desperat her, er høygravid og har virkelig ikke overskudd til dette hver kveld merker jeg..

Anonymous poster hash: 15b8b...95b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner frustrasjonen din, i perioder er desverre sånn. Jeg å måtte være i rommet til eldste sovnet, han var å urolig. Sov helst sammen meg, å for å sove gjorde vi det.

Prøv å finn en måte hvor du og barnet sovner, er kun for en periode kan du trøste deg med. Jeg sovna kl 19 da jeg var gravid, og tok den søvnen jeg kunne. Da minste kom og jeg var alene med legging meste tia la vi oss i dobbeltseng, flytta på barna da de sov. Lettest og sikkert feil, men utslitt mamma er ikke bra.

Mulig trassen har slått inn for fult, men det går over☺

Lykke til☺

Anonymous poster hash: 2ce05...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...