Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hei, jeg venter besøk på søndag og har lyst til å bake en kake. Lurer på om noen har noen fine oppskrifter til meg som ikke er for vanskelige? Vet de er glade i Verdens Beste, men den er jeg litt nervøs for å lage Anonymous poster hash: d8546...713
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Ostekake er veldig lett. Jeg bruker oppskriften innpå det søte liv, den heter ostekake med gelélokk. Ser imponerende ut, smaker kjempe godt og lett å lage. Ikke noe steking, skal kun røres sammen og stivne i kjøleskapet. Men tar litt tid, da ostefyllet må stivne før du tar på gelélokket. Anonymous poster hash: 9d8fa...7cb
PrinsesseHengepupp Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Gulrotkake skal det mye til for å misse på. Alle ingrediensene blandes og has i form, stekes og avkjøles. Så har man på krem/frosting/glasur. Suksess. Sikkert som banken.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Kladdekake. Superenkel å lage, smaker fantastisk (ha vaniljeis til) Anonymous poster hash: d1320...252
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg er en flink kakebaker og baker alle slags type kaker, men den kaken som forsvinner først i selskapene våre, er 'jukse Pavlovaen' min Den ble lagd i hast og nød en gang for mange år siden, og har vært en ubestridt favoritt siden Du må ha et kakefat med kant (1,5-2 cm), rundt eller firkantet er likegyldig. Liker rundt Tøm 2 pk med vanlige pikekyss utover fatet. Pisk en liten pakke fløte med 1 ss melis og et lite dryss kanel (mindre enn 1/2 ts!), bland en pakke ferdig Piano vaniljekrem opp i kremen. Brett blandingen utover pikekyssene. Dekk så kremen med bær & frukt av ønske, anbefaler: Kiwi Blå druer Jordbær Bringebær Blåbær Ser nydelig ut og smaker enda bedre!! Alle liker den og den tar 15 minutter å lage Anonymous poster hash: 82d69...ed4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg er en flink kakebaker og baker alle slags type kaker, men den kaken som forsvinner først i selskapene våre, er 'jukse Pavlovaen' min Den ble lagd i hast og nød en gang for mange år siden, og har vært en ubestridt favoritt siden Du må ha et kakefat med kant (1,5-2 cm), rundt eller firkantet er likegyldig. Liker rundt Tøm 2 pk med vanlige pikekyss utover fatet. Pisk en liten pakke fløte med 1 ss melis og et lite dryss kanel (mindre enn 1/2 ts!), bland en pakke ferdig Piano vaniljekrem opp i kremen. Brett blandingen utover pikekyssene. Dekk så kremen med bær & frukt av ønske, anbefaler: Kiwi Blå druer Jordbær Bringebær Blåbær Ser nydelig ut og smaker enda bedre!! Alle liker den og den tar 15 minutter å lage Anonymous poster hash: 82d69...ed4 Denne må prøves! Bare et par spm. Hvor stor diameter har du på kakefatet, sånn ca? Og setter du kaken kaldt før du pynter med bær? Anonymous poster hash: 18745...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå