Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jobber pr idag i bhg, uten utdannelse. Kjenner jeg ikke ser for meg å jobbe i en bhg for alltid. Dårlig lønn og hard jobb. Men har ingen utdannelse. Ikke engang videregående! Er det noen som vet av en utdannelse man kan ta som ikke inneholder matematikk, men som jeg kan ta, selv om jeg ikke har noen vgs? Er så lost! En jobb som der jeg helst har dagjobb og fri i helger, og med ok lønn. Altså bedre enn komunal bhg!! Anonymous poster hash: cbf8c...ba1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Matte er vel et fag du må ha uansett tror jeg. Hvis du ikke kan få til noe ved hjelp av realkompetanse o.l Anonymous poster hash: f334e...8f6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Matte er vel stort sett et basisfag uansett, er det ikke? Anonymous poster hash: 34ae2...075
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Kommer ikke på noen utdannelse du kan ta uten å ha matte/ generell studiekompetanse. Du kan jo google litt og lese om ulike utdannelser. Hvorfor ikke ta videregående da? Hvor gammel er du? Du trenger jo mest sannsynlig kun studiekompetansefagene. Disse kan du ha krav på å ta gratis som voksenopplæring, eller du kan ta dem som privatist. Da åpner det seg jo mange muligheter Anonymous poster hash: 6f7eb...529
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jobber pr idag i bhg, uten utdannelse. Kjenner jeg ikke ser for meg å jobbe i en bhg for alltid. Dårlig lønn og hard jobb. Men har ingen utdannelse. Ikke engang videregående! Er det noen som vet av en utdannelse man kan ta som ikke inneholder matematikk, men som jeg kan ta, selv om jeg ikke har noen vgs? Er så lost! En jobb som der jeg helst har dagjobb og fri i helger, og med ok lønn. Altså bedre enn komunal bhg!! Anonymous poster hash: cbf8c...ba1 Du må nok gjøre ferdig vgs før du kan ta annen utdanning. Hva med kantine i en bedrift eller på høyskole/ universitet? Vaske? Anonymous poster hash: 36737...b19
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Farmasitekniker på opk instituttet? Ikke mye matte Anonymous poster hash: 2e26e...d80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå