Gå til innhold

Hvor ofte trener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når på dagen får dere tid til en treningsøkt?

Anonymous poster hash: c5aa2...7cb

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Løper 5-7 dager i uka. På ukedagene er det på kvelden etter barnas leggetid. I helgene varierer det veldig.

Skrevet

Alt fra 6 til 3 dager i uken, avhengig av hvor mye som står på agendaen.

Løper på dagtid stort sett når sønnen min er på skolen.

Han er med meg på trening ellers i uken, og får være med oss å trene.

Ellers er det kamp nå og da også, har med arvingen da også om det ikke er for sent.

Skrevet

Ellers er det kamp nå og da også, har med arvingen da også om det ikke er for sent.

Skrevet

Skrevet

5-6 ganger i uka. Som regel 5. Kommer an på hvor harde og lange økter. Har jeg to tre timers økter er det nok med fem dager. Trener mens ungene er på skolen som regel. Motbakke øktene i fjell tas på ettermiddag med en venninne som er ekspert på å pushe :-)

Anonymous poster hash: 30e2c...38b

Skrevet

Er fornøyd med 3 joggeturer i ukea. To stk i løpet av ukedagene etter leggetid og en lengre morgentur i helga.

Skrevet

Trener aldri.

Er under 50 kg så har ingen behov for å gå ned i vekt.

Anonymous poster hash: f45f2...77d
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Løper mellom 3 og 5 ganger i uka og prøver å få inn noe styrke. Er etter ungene er i seng stort sett

Skrevet

Trener styrke og kondisjon tre ganger i uka. Beinhard trening, så må ha en hviledag mellom hver økt, og helgen er fri. Trener mandag, onsdag og fredag.

Til anonym 77d, jeg har alltid også vært slank, men vil jo gjerne være litt sterk i tillegg, og ikke minst fast. Trener overhodet ikke for vektnedgang, jeg ønsker å legge på meg (muskler).

Anonymous poster hash: f88e3...acf

Skrevet

Trener aldri.

Det er da ikke greit å la kroppen forfalle for det?

Jeg trener 3 dager i uka. Hovedsaklig jogging. Men går også tur hver dag. Minimum 11.000 skritt.

Anonymous poster hash: 82b70...5e6

Skrevet

3-5 dager pr uke. Prøver å unngå mer enn 2 fager mellom treninger. Trener hovedsakelig styrke og spinning, med et sjeldent innslag av jogging, svømming e.a. ;-)

Anonymous poster hash: 9bbdf...9b9

Skrevet

Trener 6-7 dager i uken. Står opp 0530, og løper enten 30 min på tredemølle eller sykler 30 min, før resten av familien står opp. Burde absolutt fått tid til litt styrketrening og!!

Anonymous poster hash: 9eca7...ff8
Skrevet

Stort sett 4-5 ganger pr uke i tillegg til at jeg sykler på jobb. (12 km,motbakker begge veier)

Den siste mnd har det blitt mye mindre,har liksom ramlet litt av nå når det er vært og kaldt og mørkt. Men har løpt 12 km i dag. Trener når ungene er i seng,fungerer best. løper på formiddag når jeg jobber aftenvakt og motsatt..

Anonymous poster hash: 2b6fe...2ae

Skrevet

Trener aldri.

Ikke alle trener for å gå ned i vekt da du! Viktig å holde kroppen stram også...

Anonymous poster hash: aa287...c7e

Skrevet

Omtrentlig tre ganger i uka.

Normalt en langtur i joggesko, en intervalltur i joggesko eller lett tur/lett jogg og en styrketrening. Men kan også være mer eller mindre, alt ettersom hvordan uka ser ut.

I tillegg går jeg endel da jeg er i permisjon, og kan gå med vogna på dagen.

Treningen blir normalt utført før jobb - står da grytidlig opp - eller på formiddagen i helgene, alternativt sju-åtte om kvelden.

I permisjonstida blir det litt mer styr nå med amming og alt det der, så kveldsøkter passer best inn med alle ungene, inkludert hun som ammes.

Skrevet

Trener aldri.

Ikke alle trener for å gå ned i vekt da du! Viktig å holde kroppen stram også...

Anonymous poster hash: aa287...c7e

Ikke bare det, men det er svært viktig for helsen også!

Anonymous poster hash: 82b70...5e6

Skrevet

Trener aldri.

Jeg trener ikke for å gå ned i vekt. Jeg trener for det gir meg overskudd og bedre helse. Du burde prøve.

Anonymous poster hash: 30e2c...38b

Skrevet

6-7 dager i uka. Jeg har fri hver tirsdag, onsdag og annenhver fredag, så da gjør jeg det jo på dagtid 👍 De andre dagene varierer det veldig. Ungene har blitt så store at de fint kan være hjemme alene en time, så gjør det når det passer meg 👍👍

Anonymous poster hash: 6898c...827

Skrevet

Mandag - ettermiddag

Tirsdag - kveld

Onsdag - ettermiddag

Torsdag - Treningsfri

Fredag - Ettermiddag

Lørdag - Tur med barna

Søndag - Morgen

Liker å trene rett etter jobb, for da jeg hjemme med ungene resten av kvelden.

Anonymous poster hash: fa487...530
Skrevet

Løper 3-4 dager i uka, så det blir i snitt 3-4 mil i uka sånn ca. Styrketrening er det verre med, for det er så fryktelig Zzzzzz :P

Anonymous poster hash: 25da6...453
Skrevet

4 dager i uka. Har stillesittende jobb, så jeg MÅ være aktiv, ellers ødelegger jeg ryggen, nakken og stort sett det meste.

Anonymous poster hash: 2b31e...7a7

Skrevet

I teorien tre ganger. I praksis sjelden mer enn to ganger i uka for tiden, men jeg er ganske god på hverdagsmosjon.

Anonymous poster hash: efc8f...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...