Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Til dere som lever i et forhold og har barn med en med tvangstanker? Hvordan holder dere ut? Alt har vært rævva siden mai her i huset. Han har hatt mye angst/ depresjoner. Prøver å være positiv men i dag har jeg bare lyst å løpe fra han. sykdommen har frarøvet meg samboeren min. Anonymous poster hash: c84fc...287
Astrum Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Dette var leit å høre. Jeg har ingen personlige erfaringer med dette selv, men lurer på om samboeren din får hjelp for plagene sine? Hvis ikke, synes jeg det er der fokuset bør være. Det vanskeligste steget med angst/depresjon er ofte å oppsøke hjelp, og motta behandling.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Ja han skal starte på behandling men fikk en nedtur i dag. Plassen med beste behandlingen tar ikke i mot flere pasienter. Så er spørsmålet om alternativ nr 2 kan hjelpe han. Noe må skjer fordi jeg takler snart ikke mer. Vært sammen i 6,5 år. Anonymous poster hash: c84fc...287
Astrum Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Jeg vet ikke hva alternativ 2 er, men det høres jo bedre ut enn ingenting. Det høres heller ikke ut som dette kan bli veldig mye verre for deg. Noe må gjøres, og da burde man, etter min mening, takke ja til hjelpen man kan få. Jeg håper alt ordner seg for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå