Gå til innhold

Trillevenn i Drammen?


ImreH

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Forsøker lykken her:) Vi flytttet til Drammen for et par år siden, nærmere bestemt på Åssiden. Nå er jeg hjemme i permisjon og kan gjerne tenke meg noen å trille med. Jeg er 37 år og har ei lita snuppe på 3 måneder. Er det noen som kan tenke seg å trille litt? Seng meg evt en mail hvis du vil det:) Jeg er stort sett blid og fornøyd, omgjengelig, har samboer, og så er jeg kreativ. Snuppa mi er stort sett blid og fornøyd hun også, liker å trene i babygym og er veldig sosial:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Februaryflower

Hei! :) Jeg er ei jente på 19 år som venter mitt første barn i februar 2015. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å treffe og bli kjent med deg. Jeg bor selv ganske nærme Drammen, så helt toppers å møtes der. :) I likhet med deg ønsker jeg også å ha noen å gå på trilletur med når jeg har født, og gjerne møtes på cafe og skravle eller finne på andre morsomme aktiviteter sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, vi skal flytte til drammen ( mest sannsynligvis åssiden) til sommeren/ høsten. Føder i juni. Kunne godt tenke meg å bli kjent med noen som bor der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...